czwartek, 19 marca 2015

na kaszy jaglanej

 Jaglanka na mleczku kokosowym z selerem naciowym podana z pomarańczą oraz prażonymi płatkami migdałowymi
Millet with coconut milk and celery served with orange and roasted almond flakes

 Upieczna na chrupko kokosowa jaglanka z bananem podana z masłem z orzechów nerkowca
Roasted coconut millet with banana served with cashew butter

Omlet ze zmieloną kaszą jaglaną i pestkami dyni podany z jarmużem, papryką, kukurydzą oraz dressingiem z tahiny
Omelette with millet and pumpkin seeds served with kale, pepper, corn and tahini sauce

5 komentarzy:

  1. Łoo, to mnie zaintrygowałaś tym selerem naciowym.
    Porywam pieczoną jaglankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny omlecik ;) mogę prosić o przepis ;-) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Dwa rozkłócone dokładnie jajka połączyłam z 1/4 szkl. zmielonej kaszy jaglanej oraz 1/4 szkl. zmielonych prażonych pestek dyni. Przyprawiłam, a następnie odstawiłam na trochę do zgęstnienia masy (ma przypominać gęstą śmietanę, w razie czego można dolać odrobinę mleka). Smażyłam na oleju, na rumiano z obu stron :)

      Usuń