niedziela, 22 marca 2015

na płynnie

 Czekolada na mleku kokosowym z masłem migdałowym oraz daktylami z domowym nesquikiem
Chocolate with coconut milk, almond butter and dates served with homemade nesquik puffs


 Smootkie z mrożnego banana, świeżego soku z pomarańczy oraz pestek granatu; domowe pralinki chałwowe

Pralinki chałwowe to nasmaczniejsza namiastka domowej, błyskaiwcznej w wykonaniu, chałwy. 
Bo to tylko połączona mąka kokosowa z tahiną i miodem, doprawiona ziarenkami z laski wanilii 
oraz schłodzona w lodówce.

 Energetyczny cukrowy koktajl z bananów, daktyli oraz wody kokosowej; surowy batonik owsiany 
z masłem z nerkowców, pestkami dyni oraz daktylami

Lód bananowy z masłem z nerkowców/ stopioną gorzką czekoladą

9 komentarzy:

  1. Zdecydowanie najbardziej zauroczona jestem pomysłam na pralinki chałwowe! Robię na pewno! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak lubię najbardziej, słodko :D

    zapraszam:)
    http://nataszabreakfast.blogspot.gr/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. tak mogę jadać! jak zwykle kreatywnie i pysznie u Ciebie :) przede wszystkim to chwyciłabym za tego batona i dogryzła chałwową pralinką <3 świetne pomysły! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Opierałam się na tym przepisie: http://www.superfoodsiobhan.com/2014/08/gooey-peanut-butter-granola-bars.html :) Masła użyłam z nerkowców, rodzynki wymieniłam na daktyle, a cały proces chłodzenia uprościłam krótszą wizytą w zamrażalniku :)

      Usuń
  5. A w jakich proporcjach robiłaś te pralinki chałwowe? Bo jestem zupełnie ciemna w tych sprawach, jeszcze nigdy nic takiego nie robiłam a bardzo bym chciała zacząć...Liczę na twoją pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dosłownie na oko, ale to nic trudnego. Do naczynia przelej tahini (w zależności ile pralinek chcesz uzyskać) oraz miód, w takiej ilości, jakiej pasta sezamowa będzie odpowiednio dla Ciebie słodka. Teraz wystarczy "doprawić" ją tylko ziarenkami z laski wanilii oraz dosypać po trochu mąki kokosowej (raczej niedużo, bo chłonie bardzo dużo płynów) tak by z masy dało się uformować kulki. Najlepsze są schłodzone po kilku godzinach w lodówce bądź nawet po wizycie w zamrażalniku :)

      Usuń