niedziela, 15 lutego 2015

na powitanie

 Kasza kukurydziana na mleczku kokosowym z bananem podana z pomelo oraz pralinami z masła migdałowego
Polenta with coconut milk and banana served with pomelo and almond butter pralines

 Sałatka z jarmużem, papryką, kukurydzą, prażoną ciecierzycą w pikantnych przyprawach,
suszonymi pomidorami, awokado oraz serowymi grzankami z kaszy jaglanej

 Zapiekana quinoa ze szpinakiem, serem kozim oraz masłem orzechowym

Budyń chia z rozpuszczoną gorzką czekoladą podany z pomarańczą oraz masłem migdałowym

13 komentarzy:

  1. Serowe grzanki z kaszy brzmią zachęcająco, można poznać przepis ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ugotowałam 1/2 szkl. kaszy jaglanej po czym doprawiłam ją solą, papryką, ziołami oraz wymieszałam ze startym parmezanem. Kaszę przełożyłam do prostokątnej formy, dobrze dociskając, a następnie odstawiłam do przestudzenia. Dobrze przestudzaną kaszę wyciągnełam z formy i pokroiłam w kwadraty. Grzanki posmarowałam olejem oraz posypałam dodatkowo startym parmezanem. Piekłam ok. 15 minut z jednej strony i ok 10 minut z drugiej. Im bardziej się je przypiecze, tym bardziej będą chrupiące. :)

      Usuń
  2. nic mi tu nie brakuje, same smaczne dania - powrót w przepysznym stylu! najbardziej to zachwyciły mnie oczywiście te pralinki - chętnie wykorzystam w ten sposób masło migdałowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio moje ulubione: masło migdałowe, miód, wanilia oraz mąka migdałowa. Najlepiej zrobić więcej i przechowywać w zamrażalce. Praktycznie zaraz po wyciągnięciu są gotowe do jedzenia :))

      Usuń
    2. a a się najbardziej grzankami zachwycam- super pomysł ;)

      Usuń
  3. ile pyszności, nic tylko siedzieć i jeść!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakowało mi Twoich inspiracji! Jesteś niesamowita ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje serce podbił budyń, niebo dla moich oczu ♥

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń