piątek, 17 października 2014

_457 owsianka w wersji raw

Musli mixit z chia z mlekiem migdałowym i startym jabłkiem podane z bananem, malinami oraz masłem migdałowym
Mixit muesli with almond milk and grated apple served with banana, raspberries and almond butter

/Owsianka w wersji raw/

6 łyżek musli mixit 
(płatków owsianych czy też innych preferowanych)
1 łyżka ziaren chia
1 łyżka posiekanych migdałów
1 szkl. mleka migdałowego
1 jabłko (najlepsze soczyste, lekko kwaśne)
1 banan bądź inne owoce do podania
masło migdałowe (opcjonalnie)

Wieczorem płatki, ziarna chia, posiekane migdały zalałam szklanką mleka migdałowego
 i połączyłam ze startym na tarce na dużych oczkach jabłkiem. Rano wymieszałam 
z pokrojonym w plasterki bananem, dodałam maliny oraz łyżkę masła migdałowego. 

10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, kiedyś na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musli to jedno z najlepszych, szybkich śniadań! Uwielbiam tą chrupkość przy jedzeniu

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie uwielbiam przyrządzać w ten sposób owsiankę, często gościła u mnie latem, ale jeszcze z musli nie zrobiłam i czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetne śniadanie! to musiał być dobry początek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owsianka na surowo to swietne sniadanie i te dodatki *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpisałam Ci na komentarz.

    Twoja owsianka składem przypomina mi musli Bichera, tylko bez soku jabłkowego, a z mlekiem migdałowym - brzmi nawet apetyczniej niż wersja z sokiem. Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń