piątek, 10 października 2014

_454 jesienna zupa mleczna oraz trzy propozycje podania łososia

 Dyniowe lane kluski na mleku migdałowym podane z gruszką oraz mielonymi migdałami
Pumpkin noodles on alomnd milk served with pear and minced almonds

Po moim powrocie mama, korzystając z promocji w jednym z supermarketów, zadbała aby spora
 część zamrażarki zapełniona była jedną z moich ulubionych ryb, łososiem. Tak na wypadek, gdyby
 następna promocja nie pojawiła się prędko. Ja za to zaopatrując się w obieraczkę typu "Julienne"
 staram się za każdym razem trochę inaczej go podać. Teraz wycinanie długich nudli jest
 błyskawicznym zadaniem. Wcześniej wycinanie ich nożem, szczególnie przy ograniczonej
ilości czasu, kończyło się tym, że przypominały grube prostokąty

 Łosoś pieczony w marynacie z oliwy, soku cytryny, soli, pieprzu, czosnku i natki pietruszki podany
 na marchewkowych nudlach w sosie orzechowym (z masłem do dań azjatyckich składającym się z
 fistaszków, migdałów oraz sezamu)

 Łosoś pieczony w marynacie z oleju rzepakowego, sosu sojowego, soli, pieprzu oraz czosnku 
na bakłażanowych nudlach z sosem sojowym oraz masłem do dań azjatyckich

Łosoś pieczony w marynacie z oliwy, sosu sojowego, soku cytryny, soli, pieprzu oraz papryki 
na cukiniowych nudlach z masłem orzechowym

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam łososia a Twoje pomysły wyglądają mega smakowicie :D napewno wypróbuje :D ten pierwszy spsób podania z tą marchewką i masłem orzechowym mnie zaintrygował :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łosoś to jedna z moich ukochanych ryb :)
    Dla mnie wygrywa wersja pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łosoś to dla mnie jedna z lepszych ryb (jak nie najlepsza) ;)
    Świetnie go podałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łosoś numer 3 podbija wszystko! Mistrzyni z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te łososie są... zachwycające! :)
    I przyznam, że również kluski mnie intrygują :D Na pewno takie zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie dania bardz wspaniale <3 !

    OdpowiedzUsuń