wtorek, 7 października 2014

_452 owsianka od serca

Owsianka z musli na mleku z bananem oraz jajkiem podana z masłem orzechowym, 
czekoladą bakaliową oraz orzechami brazylijskimi
Oatmeal from musli with milk, banana and egg topped wih peanut butter, dried fruits 
and nuts chocolate and brazilian nuts

Owsianka przyrządzona przez brata, bym pozytywnie mogła zacząć nowy dzień.
Wykonana z mieszanki różnych musli, na mleku z bananem i żółtkiem. Na koniec
połączona z ubitą pianą białka i podana z resztą banana jako uśmiech, orzechem 
brazylijskim jako nos, oczami z czekolady Studentskiej oraz włosów z masła 
orzechowego. Fantazji bratu odmówić nie można.

11 komentarzy:

  1. Nic tylko pozazdrościć takiego brata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre relacje z bratem to coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki kochany i kreatywny brat, zazdroszczę takiej relacji z rodzeństwem!:D Moja siostra to by mi pewnie dosypała arszeniku...

    OdpowiedzUsuń
  4. i dzień od razu przyjemniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje rodzeństwo w życiu by owsianki nie zjadło, a co dopiero ugotowało dla mnie :) W domu to ja zazwyczaj serwuję śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka urocza i uśmiechnięta owsianka :) w sam raz na przyjemne rozpoczęcia dnia :)

    OdpowiedzUsuń