czwartek, 2 października 2014

_450 wegańskie lane kluski

Wegańskie gryczane bananowe lane kluski na orzechowym mleku podane z gruszką 
oraz waniliowym musem z nerkowców i migdałów
Vegan buckwheat banana noodles on nut milk served with pear 
and vanilla cashew almond mousse

Jutro postaram się dodać podsumowanie ostatniego roku, który z małymi przerwami, spędziłam
w Hamburgu. Przepięknego czasu, który zwieńczył mój 5-letni akademicki staż. Na tę chwilę
 rozdział ten jednak chciałabym zamknąć, by móc rozpocząć realizację kolejnego celu. Tylko
 przepiękne znajomości, które tam zawarłam pozostaną ze mną na zawsze.

7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie moje smaki :) Zdecydowanie proszę o przepis i pytam: jakie to mleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1/2 szkl. mąki gryczanej
      1 duży banan
      1 łyżeczka oleju kokosowego
      ok. 300 ml mleka (w odpowiedzi na pytanie u mnie z orzechów laskowych Provamel; myślę że w jutrzejszym wpisie nie zabraknie zdjęć produktów, które nabyłam w Niemczech)

      Banana zblendować, a następnie połączyć z olejem oraz mąką (jeśli masa byłaby wciąż zbyt gęsta - w zależności od wielkości banana - można dolać odrobinę mleka). W garnuszku zagotować mleko i na gotujące nakładać łyżką kluski. Gotować przez kilka minut po ich wypłynięciu na powierzchnię.

      Usuń
  2. robiłam już wegańskie bananowe tylko jaglane, ale zdecydowanie mam ochotę na 'gryczaną powtórkę' :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie do spróbowania! Wyglądają tak delikatnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na posumowanie.
    A śniadanie jak zwykle bardzo inspirujące ;)

    OdpowiedzUsuń