czwartek, 25 września 2014

_448 jesiennie z dekadencką nutką

 Budyniowa dyniowa owsianka z wanilią podana z pieczona dynią, czekoladowo-kokosowym
 kremem dyniowym oraz prażonymi orzechami piniowymi 
Vanilla pumpkin oatmeal with baked pumpkin, chocolate coconut pumpkin cream 
and roastes pine nuts


Dzisiaj owsianka ugotowana samodzielnie, gdy jeszcze wczoraj idealne śniadanie czekało na mnie w
 kuchni zaraz po przebudzeniu. Za takimi porankami tęsknić będę najbardziej. Za trzy dni przyjdzie
 mi jednak pożegnać się z tym miejscem. Chociaż tym razem mój pobyt w Hamburgu minął głównie
 pod pryzmatem pracy, każdą wolną chwilę starałam się wykorzystać jak najlepiej. I myślę, że mi się
 udało. Teraz zaś stęskniona czekam na wszystkie już zaplanowane spotkania.


8 komentarzy:

  1. dyniowa owsianka... brzmi nieźle, a ja uwielbiam dynię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem! Jak go zrobiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety proporcji to nie pamiętam, do upieczonej dyni po prostu dodałam kakao, szczyptę mielonej wanilii, cynamonu, odrobinę miodu oraz gęstą, tłustą część mleczka kokosowego. Dodałam go tyle by krem przypominał naprawdę gęstą śmietanę. :)

      Usuń
  3. owsianka jak marzenie! nie pozostaje mi nic innego jak spróbować podobnej, bo na sam widok się rozpływam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OStatnio pokochałam dynię i cokolwiek z nia widzę, to się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Budyniowa owsianka dyniowa bardzo do mnie przemawia.
    Tooo, wracasz do Polski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem na jak długo, ale tak. Jestem na chwilę obecną z powrotem w Polsce. :)

      Usuń