wtorek, 9 września 2014

_443 nieco orientalnie i poniekąd wegańsko

 Migdałowy ryż arborio podany z karmelizowaną z berberysem i orzechami pinowymi marchewką oraz marakują

 Owocowe sushi: kasza jaglana na soku z czerwonych pomarańczy, mango, awokado oraz masło pistacjowe

 Kokosowy kuskus z gruszką i berberysem oraz kokosowym masłem pistacjowym 

Ze względu na częste wspólne posiłki ze współlokatorką i jej siostrą, wiele z nich wykonuję przestrzegając 
wegańskich zasad. Z założenia. Bo dla nich kasza jaglana z ryżem podana z nudlami z cukinii z ciecierzycą 
oraz masłem orzechowym, a dla mnie to samo tylko z dodatkiem parmezanu... Dzięki zgłębieniu wegańskiej 
kuchni odkryłam naprawdę wiele ciekawych smaków, tylko serom oprzeć się nie potrafię. 


4 komentarze:

  1. Ja weganką nie mogłabym być z tego samego powodu co Ty - sery. Pa licho już to mleko bo sojowe/orzechowe lubię ale sery, serki wiejskie, twarożek? Jak można bez tego żyć!? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie twoje dania są tak świetne, że nawet nie mam pojęcia kiedy je wszystkie wypróbuję :) a najchętniej zjadłabym każde! smaki genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masło pistacjowe - te dwa słowa podbiły moje serce!

    OdpowiedzUsuń