poniedziałek, 25 sierpnia 2014

_438 pełne mleko, kokosowe awokado z pistacjami i Abschiedskarten

 Płatki jaglane na mleku z pomarańczą oraz kokosowym musem z awokado i pistacjami
Millet flakes with milk, orange and coconut avocado mousse with pistachios

Bo stęskniłam się za zwykłym, pełnym mlekiem. 
A kokosowe awokado z pistacjami to mój nowy faworyt.

W pracy zwyczajem utarło się każdemu odchodzącemu pracownikowi czy nawet praktykantowi prezentować 
kartkę, na której znajdują się twarze wszystkich pracowników z biura. Raz podjęłam się tego zadania, gdy w pod 
koniec lipca odchodził Alan. Postanowił wrócić do swojej ojczystej Francji. Podjął się tego pieszo... Dodatkowo 
w prezencie otrzymał od nas voucher na pobyt w hotelu znajdującym się na wyznaczonej przez niego trasie, gdyby 
to za bardzo zmęczył się wędrówką. Pod koniec sierpnia odchodzi dwóch praktykantów i zajęcie ponownie 
dołączyło do mojej listy zadań. Tak więc pomiędzy kreśleniem projektów, godzinami rozmów podczas 
Besprechung, wykonałam dwie kolejne. Dla Romana, który wraca do Berlina dokończyć ostatni rok studiów 
i drugą dla Johannesa, który w pamięci wszystkich zapisze się jako propagator polunchowej przerwy na lody 
(chociaż przerwa dawno się skończyła, dodatkowe "kleine Pause" na lody musiało być obowiązkowo).

 Burn in hell, I'm going back to France! :D

 After Hamburg it's time to hit Berlin

Lunch break without ice-cream it's not a break
 

11 komentarzy:

  1. Jaglane są takie delikatne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam platki płatki jaglane i ogółem jaglanke<3 ja mleko pełne preferuje do kawy. Dla mnie kawa musi być ze zwykłym mlekiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaintrygowalo mnie sniadanie, poprosze przepis na kokosy mus z awokado! <3
    A kartka bardzo mi sie podoba, ta ostatni ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1/2 dojrzałego, miękkiego awokado zblendowana z łyżką musu kokosowego, łyżeczką miodu/cukru i sporą garścią pistacji. Jeśli nie mus to dodałabym kawałki świeżego kokosu bądź po prostu wiórki kokosowe i trochę mleczka kokosowego. :)

      Usuń
  4. Twoja kreatywność jak zwykle wywołuje ogromny uśmiech na twarzy :) pod każdym względem!

    www.taste-attack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Co masz na myśli mówiąc pełne mleko? Jakie to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadne półtłuste czy tym bardziej odtłuszczone. W Niemczech kupuję świeże (tj. nie UHT) 3,8%. :)

      Usuń
  6. Pyszności! Świetny blog - obserwuję ;)

    Zapraszam też do mnie : tropikalnakuchnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń