sobota, 28 czerwca 2014

_429 przekładaniec z chia i szybkowar fasoli

Orzechowo daktylowy pudding z chia na twarożku z mrożonym bananem pod truskawkowym smoothie
Nuts and dates chia pudding with frozen banana quark and strawberry smoothie
 
Od dołu:
1/ Płatki owsiane zalane na noc mlekiem z orzechów włoskich i daktyli
2/ Mrożony banan zblendowany z twarożkiem
3/ Ziarenka chia zalane na noc mlekiem z orzechów włoskich i daktyli
4/ Mrożony banan zblendowany z truskawkami
 

Tak zaś wykorzystuję swoje ostatnie chwile w domu. Gotując cały szybkowar naszej rodzimej fasoli, następnie kręcąc
trzy fasolowe pasty: czosnkową z pietruszką, wariację humusu oraz pastę z pieczonymi buraczkami i chrzanem.
Najlepsze jedzone ze świeżo upieczonymi bajglami, sowicie oprószonymi sezamem. Przeróżnych bajgli, precli piekłam
naprawdę dużo, ale jak dotąd żaden z przepisów nie podbił tak mojego serca jak i domowników. Pieczone wczoraj,
dzisiaj wciąż doskonałe. Nawet i później po podpieczeniu w piekarniku smakują jak świeże, chociaż wątpię by
doczekały dłużej, jak ewentualnie, dnia następnego.
 
 Sezamowe bajgle w towarzystwie fasolowego humusu oraz fasolowej pasty z pieczonymi buraczkami i chrzanem
 
Pozostałą zaś fasolę wymieszałam z olejem oraz ziołami i piekłam do chrupkości;
podałam w towarzystwie warzyw, fasolowej pasty oraz także podpieczonego bajgla
 
 

13 komentarzy:

  1. jakie cudne bajgle! wyglądają jak prosto z profesjonalnej piekarni! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł na fasolę, akurat dziś kupiłam zapasy, także będę próbować ;)
    a przekładaniec świetny, moje smaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa śniadanie na pełnym wypasie ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne! Jesz naprawdę pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cos swietnego te pasty sa super :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne śniadanie i pasty! ja aktualnie poluję na chia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To chia kusi mnie coraz bardziej, gdy po raz kolejny widzę je na czyimś blogu ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. czy pasta z czosnkiem i pietruszką zawiera coś więcej niż owe składniki wymienione? :) czosnek jest po prostu starty czy pieczony? :) pysznie to wygląda wszystko, dlatego wczoraj namoczyłam fasolę i dzisiaj upiekłam bajgle i teraz będę robić pasty :D dziękuję za świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwa z oliwek, odrobina soku z cytryny oraz sól, pieprz do smaku. Czosnku po prostu dodałam świeżego i zblendowałam z całością. Cieszę się niezmiernie, że pomysły się przydają. :)

      Usuń
    2. dzięki, następnym razem zrobię, chociaż ta z jadłonomii to mistrzostwo, zwłaszcza w połączeniu z preclami i świeżymi warzywami :D jeśli masz więcej tego typu pomysłów na wykorzystanie warzyw (zwłaszcza na surowo) to proooszę, wrzuć tutaj ;)

      Usuń
    3. Mam wiele zaległych pomysłów i zdjęć, ale obecnie pojechałam ponownie do Hamburga tylko tym razem do pracy i kompletnie nie mam czasu skonstruować nawet krótkiego postu. Postaram się to jednak nadrobić przy najbliższej wolnej chwili (oj jaką mam nadzieję, że taką znajdę). Pozdrawiam wszystkich, którzy tu jeszcze zaglądają i nie spisali mnie na starty. :))

      Usuń