czwartek, 19 czerwca 2014

_422 młode ziemniaczki i ricotta - knedle z czereśniami i truskawkami

Waniliowe knedle serowo-ziemniaczane z czereśniami i truskawkami podane z
kremem kokosowym (jogurt grecki, mąka kokosowa oraz cukier trzcinowy)
Vanilla dumplings from ricotta and potatoes with cherries and strawberries
topped with coconut cream (greek yoghurt, coconut flour and cane sugar)
 
 
Wreszcie po egzaminie. Największa dawka stresu do tej pory,
ale już za połową drogi do kolejnych trzech literek przed nazwiskiem.
 
 
Dzisiaj za to wreszcie śniadanie z serii "mam czas". Pozostawione po obiedzie młode ziemniaczki,
 ricotta, wiejskie żółtko, kasza manna, odrobina mielonej laski wanilii i sezonowe owoce. Kolejnych
 wariacji klusek z manny nigdy dość. Delikatne i lekkie, tak jak teraz jest na moim sercu.

11 komentarzy:

  1. Dobrze, że już jesteś :)
    Knedelki wyglądają cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dosyć, że pyszne letnie owoce to jeszcze cudowna nuta wanilii i kokosowy krem! :) nic dodać nic ująć - świetne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z młodych ziemniaków muszą być lepsze, hej, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm... już czuję, jak rozpływają się w ustach :) to ja proszę o przepis, nawet taki 'na oko' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ale będzie właśnie tak na oko. :D Brat zostawił po obiedzie wczoraj z trzy raczej małe ziemniaczki, dodałam do nich lekko napoczęty kubeczek ricotty ok. 200g pewnie, żółtko, sypnęłam trochę mielonej wanilii oraz 2 czubate łyżki manny. Ziemniaki chyba były dość mączne, bo zazwyczaj sypię i sypię tej manny, a dzisiaj lepiły się pięknie po dodaniu tylko 2 łyżek. :) Nadziewałam wydrylowanymi czereśniami czy to truskawkami bądź tym i tym, potem tylko wrzuciłam na lekko osolony wrzątek, gotowałam kilka minut po ich wypłynięciu i gotowe.

      Usuń
  5. Wyglądają cudnie otulone białą pierzynką:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zdania egzaminów! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed wyjazdem z 8 razy jadłam te Twoje, tak, żeby się nimi nacieszyć. To chyba najlepsza recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiie swietne <3 Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tylko trzy literki, a jak cieszą! ;3
    U mnie też dziś knedle <3

    OdpowiedzUsuń