czwartek, 12 czerwca 2014

_421 wegańska miseczka na domowym mleku z orzechów włoskich i daktyli

Owsianka z kaszą jaglaną na mleku z orzechów włoskich i daktyli podana z morelami, brzoskwinią,
dżemem rabarbarowo-daktylowym oraz tahiną
Oatmeal with millet and walnut date milk topped with apricots, peach and rhubarb date jam
 
Ostatnio nauka do egzaminu dyplomowego tak mnie pochłania, że od razu po przebudzeniu, wraz ze śniadaniem,
ponowne zasiadam nad książkami. Dlatego też dzisiaj miseczka z nieco wyjedzoną zawartością, jako ich uwiecznianie
mi nie w głowie. Ze względu jednak, że dzisiaj nieco inaczej pojawia się ona i tutaj. Podprażone orzechy włoskie,
namoczone wraz z daktylami i zblendowane z dodatkiem mielonej wanilii to zdecydowanie najlepsze domowe "mleko"
jakie ostatnimi czasy wykonałam. I to w pełni z naturalnych dodatków.  

6 komentarzy:

  1. Wytrwałości w nauce życzę :) Robi wrażenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł na mleko z tymi daktylami :D spróbuję następnym razem

    OdpowiedzUsuń
  3. nie będę długo czekać i jak najszybciej spróbuję to mleko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz pomysł na jakieś smaczne "wspomagacze" do nauki? sama coś podjadasz w czasie sesji np?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą były to zazwyczaj ogromne ilości orzechów, suszonych owoców no i czekolady... :) Teraz pora na tyle wspaniałych sezonowych warzyw i owoców nieco wyparła moje poprzednie "wspomagacze" i tak oto np. siedzę z miską truskawek, pokrojonych w plasterki brzoskwiń i moreli. Wczoraj była to pokrojona w plasterki kalarepka, marchewka wraz z hummusem z pieczoną papryką. Jak się dało zauważyć ostatnio, nie mogę się oprzeć jego kolejnym, warzywnym wariacjom. Postaram się po tym gorącym, egzaminowym okresie wrzucić tu co zjadałam w między czasie, aby przypadkiem nie marnować za dużo czasu w kuchni, a mieć energię do nauki (o dziwo mniejszej aktywności fizycznej w tym czasie jestem bardziej głodna!).

      Usuń