wtorek, 3 czerwca 2014

_415 owsianka pełna nerkowców

Owsianka z bananem na mleku z nerkowców podana z truskawkami, prażoną masą z nerkowców
 (pozostałości po wyrobie mleka) oraz czekoladowymi pralinkami z nerkowców
Banana oatmeal with cashew milk topped with strawberries, roasted cashew pulp ans chocolate cashew pralines
 

Produkcja domowego mleka orzechowego trwa bez końca. Tym razem nerkowce, których użyłam do jego wykonania,
uprzednio podprażyłam. Takie ich wstępne przygotowanie zdecydowanie wzmacnia i podkręca smak mleka, że już bez
żadnych dodatków wystarczający jest głęboko wyczuwalny, delikatnie słodki smak nerkowców. Pozostałości po mleku
można zastosować na wiele sposób, tak jak na przykład pisałam o tym tutaj. Pralinki to zaś jedne z moich ulubionych
zdrowych słodyczy. Podobne jak te, tylko tym razem w towarzystwie miodu i oleju kokosowego wystąpiły namoczone
nerkowce oraz kakao. Ich struktura przypomina niemalże lekko zamrożone krówki.

9 komentarzy:

  1. tym wszystkim- pralinkami, mlekiem, prażonymi 'pozostałościami' nie polepszasz mi spraw-, tak mi źle bez blendera porządnego, maseł już nie robię z miesiąc, skazana jestem tylko na ryżowe mleko. patrzenie mi pozostaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, mamy dziś bardzo podobne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam nerkowce:). Pyszna miseczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie istny raj - nerkowce kocham i to mleko też! następnym razem zapamiętam by zrobić z pozostałości tak cudne pralinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z checia bym sprobowala tych trufli :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nerkowce to moje ulubione orzechy, więc całą miseczkę z chęcią bym pochłonęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miska pelna dobroci i cudownych smakow <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja boję się o mój blender, niby dobry jest, ale boję się , że może się zepsuć ;/

    OdpowiedzUsuń