piątek, 30 maja 2014

_413 surowa gryczanka o smaku śliwki w czekoladzie

Surowa gryczanka z chia, ziarnem kakao, suszonymi śliwkami oraz bananem
Raw buckwheat with chia seeds, cacao nibs, dried plums and banana


Rozsmakowałam się w surowych gryczankach.


/R a w  &  v e g a n  
c a c a o   p l u m  b u c k w h e a t/:
 
 1/3 szkl. ziaren kaszy gryczanej niepalonej
3 łyżki ziarna kakao
1 łyżka ziaren chia
6 suszonych śliwek
1 mrożony banan

Wieczorem obrać banana i włożyć do zamrażarki. Kaszę dokładnie przepłukać, przełożyć
do miseczki wraz z ziarenkami chia, 2 łyżkami ziaren kakao oraz suszonymi śliwkami i zalać
 wodą ok. 2-3 cm ponad ich poziom. Rano pokroić banana na mniejsze kawałki i dokładnie
 zblendować z kaszą. Całość wymieszać z pozostałą łyżką ziaren kakao, przełożyć do miseczki
i podać z ulubionymi dodatkami.

7 komentarzy:

  1. banan i gryczanka to duet idealny! Uwielbiam ją w wersji raw i w najbliższym czasie skorzystam z pomysłu na takie dodatki, na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gryczana niepalona jest najlepsza z bananem :) Podsunęłaś mi pomysł na jutrzejsze śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio tyle widuje tej surowej gryczanki, że jak tylko zrobi się cieplej to ją zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dziwię Ci się :) smakują genialnie i za każdym razem coraz smaczniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się rozkochałam w twoich surowych gryczankach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś genialna z tymi swoimi przepisami ;) Dobrze, że już nie trzeba prosić, żebyś je zamieszczała - w końcu to oczywiste, że ma się ochotę odtworzyć Twoje śniadanie u siebie o poranku (albo każdej innej porze dnia!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko, gdy dane śniadanie zawdzięczam produktom otrzymanym w ramach współpracy. Nie mniej jednak zawsze chętnie podzielę się każdym przepisem, jeśli tylko znajdzie się osoba nim zainteresowana. :)

      Usuń