środa, 14 maja 2014

_398 wegańskie kokosowe gofry z babką płesznik oraz treningowy jadłospis

Wegańskie gofry z mąki kokosowej z babką płesznik podane z truskawkami, awokado,
dżemem brzoskwiniowym oraz masłem z orzechów laskowych
Vegan waffels from coconut flour and psyllium served with strawberries, avocado, peach jam and hazelnut butter
 
Pozostałe posiłki w ramach [WIAW]:
 
 Krem z pieczonej papryki, pomidorów i masła z orzechów laskowych podany z ricottą
 
 Pieczony pstrąg łososiowaty z masłem i czosnkiem, ziemniaki, mizeria z ogórka, śmietany i koperku

 Kotlety z piersi z kurczaka
 
 Przed treningiem: Koktajl z mrożonego banana, awokado i jogurtu greckiego z dodatkiem
 sproszkowanego masła orzechowego podany z musem truskawkowym oraz ziarenkami chia
 
 Po treningu: Ryż brązowy, bakłażan i papryka w sosie pomidorowym, pieczone drobiowe klopsiki z serem pleśniowym

http://www.peasandcrayons.com/p/what-i-ate-wednesday.html

7 komentarzy:

  1. Jakie tu wszystko smaczne <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pyszności;) I jakie zdrowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem mnie najbardziej zaciekawil, a nawet zainspirowal!
    Ale wszystkie propozycje dan sa bardzo oryginalne i z pewnoscia pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale smaczny jadlospis! Moglabym prosic przepis na gofry i kulki z ostatniego posilku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na gofry zużyłam 1/3 szkl. mąki kokosowej, 1/4 szkl. mąki pszennej, 1 łyżkę babki płesznik, 1 łyżkę oleju kokosowego, dobrą szczyptę sody oraz mleko ryżowe waniliowe do konsystencji gęstej śmietany. :)
      Klopsiki z kolacji były zaimprowizowane tym przepisem: http://www.kwestiasmaku.com/kuchnia_polska/kurczak/rosol_pulpeciki_drobiowe/przepis.html. Największą modyfikacją było to, że nie miałam bulionu, więc upiekłam je w piekarniku.

      Usuń
  5. Kupiłaś w Polsce masło orzechowe w proszku? Bo jeszcze nie spotkałam u nas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allegro. Zamówiłam saszetkę, bo nie wiedziałam czy mi posmakuje. Masło okazało się jednak naprawdę dobre, tylko brakuje mi "chrupiącej" struktury, bo wolę takie z kawałkami orzechów. Jeśli ktoś lubi masła smooth i musi zważać na wartość energetyczną jak najbardziej polecam. :)

      Usuń