środa, 7 maja 2014

_393 z ziarenkami babki płesznik

Owsianka na mleku z babką płesznik podana z ananasem, winogronami oraz masłem z orzechów nerkowca
Oatmeal witk milk and psyllium topped with pineapple, grapes and cashew butter
 
Babka płesznik to niepozorne malutkie ziarenka, które przypominają siemię lnianie, jednak w przeciwieństwie do
niego właściwości żelujące mają zdecydowanie większe. Tak więc dzisiaj przedstawiam Wam lekko galaretkowatą owsiankę,
które doskonale wpływa na przemianę materii i stymuluje prawidłową pracę jelit. Ziarenka zakupiłam w celu ponownego
wykonania Life-Changing Bread. Jednak zarówno chlebek jak i ziarenka na pewno zobaczycie tu jeszcze nie raz.

I pozostałe posiłki w ramach [ WIAW ]:
 Kilka plastrów warzywnego pasztetu ze śliwką, ogórek zielony

 Kanapki z Life-Changing Bread z serkiem capri, awokado oraz masłem z orzechów laskowych;
 serkiem capri, miodem gryczanym oraz masłem z orzechów laskowych; kalarepka

 Pieczony łosoś, brokuły oraz makaron durum w panierce (bułka tarta,
pokruszone uprażone płatki migdałowe, parmezan, przyprawy oraz masło)

Inspiracja do wykonania makaronu

 Surówka z marchewki z pastą z awokado i suszonych pomidorów, szczypiorkiem oraz orzechami włoskimi

Moja nowa ulubiona pasta z awokado. W połączeniu ze słodką marchewką i orzechami
dopełniła całości. Niezmiennie moja zdrowa przekąska.

Life-Changing Bread, jajka na miękko, kawałek pieczonego łososia, papryka, marchewka
 
http://www.peasandcrayons.com/p/what-i-ate-wednesday.html
 

9 komentarzy:

  1. ile babki płesznik wrzucasz ( i kiedy ) do owsianki, aby uzyskać taką konsystencję ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie przywiązałam do tego większej uwagi. Standardowo zalałam swoją 1/2 szkl. płatków 1 szkl. mleka po prostu wzbogacając je łyżką babki płesznik i gotowałam do pożądanej konsystencji. Tym razem ze sprawą babki, mnie satysfakcjonująca konsystencja, została osiągnięta szybciej. :)

      Usuń
  2. Uiwleniam cudownie wypelnione po same brzegi naczynko tak lubie najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również kupiłam babkę płesznik gdy piekłam właśnie ten chleb, potem został mi spory zapas z którym nie miałam pojęcia co zrobić. Dobry patent z tą owsianką, muszę wypróbować. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka żelowa była na pewno rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  5. ten chlebek jest naprawdę cudowny! ale i owsianka zasługuje na uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie wypasione miseczki uwielbiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. To danie z makaronem wygląda niesamowicie ♥

    OdpowiedzUsuń