niedziela, 27 kwietnia 2014

_386 placek owsiany orzech laskowy w czekoladzie

Placek owsiany z czekoladą, bananem oraz orzechami laskowymi podany z jogurtem greckim i masłem z orzechów laskowych
Oat pancake with chocolate, banana and hazelnuts topped with greek yoghurt and hazelnut butter
 
Wczorajszy śmietankowo-malinowy tort na 2-latka mojej chrześniaczki
 
A by dostać prezent trzeba pocałować żabkę...
 
...wtedy księżniczka wyskoczy z kopertą :D
 
Jako, że byłam odpowiedzialna za przygotowanie ciast nie miałam za dużo czasu na wykonanie prezentu, jednak
udało mi się przygotować małą pamiątkę. Koperta byłaby i tak, bo w połączeniu z innymi będzie na rowerek.
 

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na prezent! Mimo swojego wieku i ja bym się cieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ty zdolna jesteś :D hehe też chcę taką......skrzyneczkę :D a torcik na deser :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Placek jest świetny <3 ale uroczy torcik i prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. po pierwsze genialny prezent i torcik! masz talent :) a śniadanie...wiadomo, jest idealne! jak najszybciej mam ochotę spróbować tego masła! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można poprosić o przepis na placek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. 1/2 szkl. płatków wymieszałam z jajkiem i odstawiłam na chwilę dla wsiąknięcia płynów. Następnie płatki połączyłam ze stopionym rządkiem gorzkiej czekolady z odrobiną mleka, łyżką masła z orzechów laskowych, garstką uprażonych orzechów laskowych oraz pokrojonym w kostkę bananem (mniejszą połowę zostawiłam na wierzch). Na koniec do masy dodałam troszeczkę mleka i łyżkę mąki, tak by całość przypominała bardzo gęstą śmietanę. Placek smażyłam na oleju, na rumiano z obu stron. :)

      Usuń
  6. Torcik wygląda świetnie! A prezent bardzo fajnie wymyślony ;)

    OdpowiedzUsuń