sobota, 19 kwietnia 2014

_381 wielkanocne wypieki

Sernik marmurkowy, ciasto czekoladowe z karmelizowanym słonecznikiem (przepis własny); grejpfrut;
kawa karmelowa z mleczkiem skondensowanym
 
Testowanie wczorajszych wpieków czas zacząć
 
Sernik marmurkowy, ciasto czekoladowe z karmelizowanym słonecznikiem, metrowiec,
ciasto biszkoptowe z jabłkami i śmietaną (przepis autorski mojej mamy)
 
Ciasto czekoladowe z karmelizowanym słonecznikiem, ciasto biszkoptowe z jabłkami i śmietaną, metrowiec 
 
 Tort "Kasate"
 
i jego mniejsze próbki do śniadania :)
 
Dzisiaj do wykonania jeszcze tylko waniliowa pascha i w końcu trochę wytrawnych potraw.
 
 

12 komentarzy:

  1. ile słodkości pyszności!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! tyle wypieków = dużo radochy! :) Wesołych i pysznych (bez wątpienia) świąt Wielkanocnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że i ty wczoraj z wypiekami nie próżnowałaś, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem! Szczególnie... ten tort :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teleportacja za 3...2...1...jestem u Ciebie! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle dobroci no nie moge *.* !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow Chyba wpadnę na te ciasta :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że mnie tam nie ma ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko! Ten tort kasate to jakiś obłęd ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie pyszności! Zakładam, że masz dużą rodzinę i zazdroszczę, że masz dla kogo piec takie pyszności bo u mnie Wielkanoc we dwie osoby więc z wypiekami nie poszaleje :(

    OdpowiedzUsuń