niedziela, 13 kwietnia 2014

_376 owsianka z wanliowym budyniem z kawałkami migdałów

Owsianka na mleku z jabłkami i waniliowym budyniem z kawałkami migdałów podana z pomarańczą,
dżemem porzeczkowym oraz domową czekoladą z nerkowcami i kokosem; woda z pomarańczą
Oatmeal with milk, apples and vanilla almond custard powder topped with orange, black currant jam
and homemade chocolate with cashews and coconut; water with orange
 
 
Mimo, że w Polsce, w moich śniadaniach wciąż przewijać się będzie szereg produktów, które zakupiłam jeszcze
w Niemczech. Tym razem mój ulubiony, delikatny, waniliowy budyń z prawdziwymi kawałkami migdałów.

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten budyń, i jak te zwykłe waniliowe czy czekoladowe robię sama, po ten zawsze wybiorę się do sklepu. :) Ale owsiankę z nim dopiero zrobię - dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ciekawy ten budyń! po proszę babcię by mi z Niemiec taki przytaszczyła :D owsianka wraz z nim i tymi dodatkami musiała cudownie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje śniadania zawsze pozytywnie zaskakują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten budyń musi być świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, ja się pytam czemu u nas w Polsce nie ma takich rzeczy!? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, no ja Ci zazdroszczę bo u Ciebie jest zawsze "wykwintnie" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie troszkę podobnie dzisiaj, bo owsianka na budyniu migdałowym :)
    Szkoda, że u nas nie ma takich produktów. Uwielbiam niemiecki budyń o smaku tiramisu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Owsianki na budyniu wielbię, Twoją bym wsunęła raz dwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna owsianka z super dodatkami <3

    OdpowiedzUsuń