czwartek, 6 marca 2014

_369 chinese rice cooker

 Ryż mleczny na mleku z jabłkami podany z jogurtem naturalnym, cynamonem,
ciasteczkami maślanymi i ciasteczkową czekoladą
Milchreis with milk and apples topped with natural yoghurt, cinnamon,
butter cakes and cookies chcocolate
 
Muszę przyznać, że urządzenie mojego współlokatora bardzo przydaje mi się ostatnio do śniadań.
Wsypuję ryż, zalewam mlekiem i bez żadnego mieszania po kilkunastu minutach śniadanie jest
 gotowe. W międzyczasie można przygotować się już do wyjścia.
 
Tym razem pod koniec gotowania dorzuciłam pokrojone w kostkę jabłka, całość zostawiłam
jeszcze na parę minut, a następnie już tylko podałam z dodatkami. Do tego przysłużyła się 
ostatnia promocja w niemieckim Lidlu, gdzie według złotówkowego przelicznika czekolady
Ritter można było dostać już za 2zł...
 

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajne to urządzenie :) Hehe współlokator na wagę złota :) Ryż na mleku z jabłkiem - wiesz co dobre :) aaa ta czekolada ...jak tak mogłaś :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ritterki, najlepsze czekolady (no może na równi z Lindtem) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać kiedy dorwę tę edycję limitowaną! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile dobroci na jednym zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę wszystko co jest na tych zdjęciach ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mm, zjadłabym ryż na mleku. Już dawno u mnie nie gościł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mm, zjadłabym ryż na mleku. Już dawno u mnie nie gościł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zatrzęsienie Ritterek! Zupełnie nowe nieznane mi smaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bogato napakowana miseczka i ritterki w tle - zestawienie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przydałoby mi się takie urządzenie, częściej mogłabym przyrządzać coś ryżowego czy na obiad czy śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepraszam, ale czy czekolada w lewym górnym rogu jest.. czosnkowa? :D
    nie wiem co to za urządzenie, ale zdecydowanie przydałoby się na zaspane poranki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tradycyjne chińskie urządzenie do gotowania ryżu. :D Jednak mój współlokator powiedział, że w Chinach także często gotują kaszę jaglaną w tymże urządzeniu. Ryż/kasza w proporcji 1:1, chwila wyczekiwania i śniadanie gotowe. Jednak by ryż był jeszcze bardziej kremowy pod koniec razem z jabłkami podlałam jeszcze trochę mlekiem. :)
      Ta czekolada to nowy smak wersji limitowanej, mleczna z bezą i orzechami laskowymi. :)

      Usuń
  12. Jak nazywa się ta maszyna ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w tytule postu, typowe chińskie urządzenie do gotowania ryżu jakże i kaszy. :)

      Usuń
  13. Wyślij mi trochę tej czekolady *.*
    Nawet nie wiedziałam, że takie urządzenie instnieje xd :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Och co ja bym dała za takie urządzenie! uwielbiam ryż na mleku tylko zwykle kończy się u mnie przypalonym garnkiem chyba że poświęcę 20 minut na stanie w kuchni... jakież by to było ułatwienie ;)
    I tych czekolad zazdroszczę, z bezą i orzechami laskowymi to i bez promocji bym brała :D

    OdpowiedzUsuń