niedziela, 26 stycznia 2014

_353 naleśniki ruskie

Zapiekane pszenne naleśniki z ruskim farszem /ziemniaki, podsmażona cebulka z prosciutto oraz ricotta/
i parmezanem podane z sałatą lodową oraz pomidorkami koktajlowymi
Baked wheat pancakes with mashed potatoes, fried onion with prosciutto, ricotta 
and parmezan cheese served with iceberg lettuce and coctail tomatoes

Chrupiące, bo zapiekane. Jeszcze bardziej delikatne, ponieważ tradycyjny twaróg zastąpiła 
ricotta. Niesamowicie aromatyczne dzięki szynce prosciutto i dodatkowi parmezanu.
Zdecydowanie polecam wszystkim, którzy kochają ruskie pierogi.  

19 komentarzy:

  1. Zabilas mnie, no! Jestem kompletnie zaczarowana i gotowa życie poswiecic, jeśli tylko dane mi będzie tego spróbować. I nie żartuje, wcale a wcale!

    OdpowiedzUsuń
  2. ruskie lubię, nawet bardzo! a naleśniki uwielbiam, także to połączenie to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przestajesz mnie zaskakiwać (jak najbardziej pozytywnie!). Zazdroszczę tylu pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  4. UWIELBIAM naleśniki ruskie <3 To od kilku miesięcy moje ulubione.

    OdpowiedzUsuń
  5. ...... ruskie naleśniki są najlepsze! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę wróć tu, a nie tylko bywaj..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to się nazywa śniadanko, pyszności:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Powaliłaś mnie tym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ruski farsz, dlaczego jeszcze nie nadziałam nim naleśników?!

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm, zapiekane najlepsze! i to nadzienie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować z tym farszem. U mnie ruskie zawsze były bez szynki, ale prosciutto kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super, w zyciu nie pomyślałabym o ruskich nalesnikach! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O nie , nie ruskie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie się zapowiadają! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł genialny :D ... bo jedną z rzeczy, za którymi baaardzo tęsknię, są właśnie ruskie

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł genialny :D ... bo jedną z rzeczy, za którymi baaardzo tęsknię, są właśnie ruskie

    OdpowiedzUsuń
  17. w takiej odsłonie naleśników jeszcze nie jadłam, całość brzmi naprawdę ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ruskich nie lubię ale te naleśniki, że względu na zmianę niektórych produktów ze standardowego przepisu mogły by byc bardzo dobre;)
    www.foodandphoneaddicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń