niedziela, 17 listopada 2013

_340 pocztówka z Hamburga

Owsianka gotowana na mleku kokosowym z bananem i awokado podana z mascarpone i pistacjami
Oatmeal with coconut milk, banana and avocado topped with mascarpone and pistachios


Ostatni rok studiów, nowe miejsca, nowi ludzie. Zerwanie z codzienną rutyną, która powoli stała się nieodłączną częścią 
mojego życia w Gdańsku. Chociaż nie tak daleko od domu, dzięki mieszance narodowości z jaką się tu spotkałam
 i wciąż spotykam, nazbierałam więcej doświadczeń i ciekawych obserwacji niż przez całe moje życie. To tylko dwa 
miesiące, a i ja się zmieniłam. Nie tylko przez niedopinające się spodnie. Młodość jest tylko jedna, dlatego trzeba 
z niej korzystać ile się da. Dziś już planuję kolejną wycieczkę do Wenecji. W ramach "zajęć", bo to przecież Międzynarodowe 
Biennale Architektury. W międzyczasie wciąż wykańczam portfolio, by móc rozejrzeć się za pracą. Życie tu jakże bardzo 
przyjemne niestety jest droższe niż w Polsce. Teraz odziewam bokserskie rękawice i kształcę się dalej w sztukach 
walki razem z moim współlokatorem z Chin. 

Wszystkim którym pamiętają serdecznie dziękuję . Ja także zawsze pamiętam o tym miejscu,
 chociaż czas nie zawsze pozwala mi to wyrazić. 

9 komentarzy:

  1. ale się cudownie o tym czyta! Erasmus mi si marzy marzy marzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i przede wszystkim dziękuję za notkę, bo to ja cię o nią męczyłam :))

      Usuń
    2. Tego się nawet w słowa nie da ująć! :D Jak będziesz tylko miała okazję jechać, nie wahaj się ani chwili!
      I ja także bardzo dziękuję! :))

      Usuń
    3. to i moje marzenie! wspaniała sprawa :)

      Usuń
  2. Pyszna owsianka :)
    Zazdroszczę Ci tych wyjazdów ! I masz 100% rację - młodość jest jedna i trzeba wycisnąć z niej tyle ile się da :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mleczku kokosowym, pyychota!
    Trzeba korzystać z życia, o tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna owsianka!
    Oj też bym chciała jechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się, jak potrafisz uchwycić architekturę na zdjęciach :) ... no i ta owsianka ;)

    OdpowiedzUsuń