poniedziałek, 12 sierpnia 2013

_322 chrupiące i delikatne ryżowe placki / SKWORCU

Placki ryżowe z lawendą podane z arbuzowo-kokosową granitą, mleczkiem kokosowym oraz borówkami
Rice pancakes with lavender served with watermelon coconut granita, coconut milk and blueberries 



P l a c k i   r y ż o w e  /1 porcja/:

1/2 szkl. mąki ryżowej (ok. 100g)*
1 łyżeczka oleju kokosowego
1/2 łyżeczki kwiatów lawendy
ok. 150g jogurtu greckiego
1 jajko
szczypta sody


Wszystkie składniki wymieszać i
smażyć na rumiano z obu stron.

*Pierwszy raz udało mi się dokładniej oszacować ilość, 
ponieważ zużyłam połowę 200g woreczka

Ostatnio dzięki współpracy z firmą Skworcu miałam możliwość wybrania kilku produktów z ich asortymentu 
do przetestowania. Tak oto przyszła do mnie paczka z: mąką ryżową, migdałową, płatkami orkiszowymi, 
komosą ryżową, migdałami blanszowanymi, surowymi łuskanymi pistacjami, pyłkiem pszczelim, spiruliną, 
kwiatami lawendy oraz słodką papryką wędzoną. Wszystkie produktu były starannie zapakowane, błyskawicznie 
dostarczone, a sam kontakt z właścicielem bardzo miły. Mimo wypróbowania dopiero kilku pozycji, wiem że na 
pewno nie będzie to moja ostatnia styczność z tą firmą.




8 komentarzy:

  1. przygarnęłabym tyle nowości do swojej kuchni :D pysznie wyglądają placki!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fantastyczne rzeczy sobie zamówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszna współpraca, i dzięki temu i twoim genialnym pomysłom zrobiłaś też pyszne placuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, super przepis:)

    http://domowe-wypieki.com/konkurs/konkurs-do-wygrania-kolorowe-slomki-do-napojow-oraz-papilotki-na-muffiny/ - ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W NASZYM LETNIM KONKURSIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie ostatnio miałam kupić mąkę ryżową. Chyba zaczynam żałować, że odłożyłam :)

    OdpowiedzUsuń