piątek, 19 lipca 2013

_302 zielona owsianka

Kokosowa owsianka z zieloną herbatą matcha, malinami, jagodami, jogurtem greckim oraz pralinką z orzechów nerkowca
Coconut oatmeal with matcha topped with raspberries, blueberries, greek yoghurt and cashew fudge

Wczorajsze śniadanie
Jaglane gofry z ekstraktem pomarańczowym podane z ricottą, jagodami, malinami, czereśniami oraz masłem słonecznikowym
Millet waffels with orange blossom water topped with ricotta, blueberries, raspberries, cherries and sunflower seed butter

Uwielbiam wakacje, przydomowe krzaki malin uginające się po mnogością owoców, 
fioletowe usta od zebranych w lesie jagód i wreszcie trochę czasu dla siebie.

8 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam, szczególnie malinki i jagody <3
    i też można robić takie pyszne śniadania jak twoje !
    pralinki domowe, jak tak to po proszę przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://morning-fairy.blogspot.com/2013/05/238.html wykonane zostały tak jak te tutaj, tyle że zamiast masła migdałowego użyłam masła z nerkowców i samych orzechów nerkowca. Wszystko dokładnie zblendowałam, przełożyłam do silikonowych foremek i schowałam do zamrażarki. Bardzo szybko odtajają, więc po ich wyciągnięciu można je praktycznie od razu konsumować. :)

      Usuń
  2. zachwycasz mnie. nic dodać nic ująć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, wakacje, lato, maliny, jagody, aż się chce żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zielona herbata z kokosem ... hmmm ciekawe połączenie :) Proszę o link do przepisu, jeśli już podawałaś, lub przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorem 1/2 szkl. płatków owsianych zalałam 1/2 szkl. mleka krowiego i schowałam do lodówki. Rano dolałam 1/2 szkl. mleczka kokosowego, dodałam niepełną łyżeczkę sproszkowanej zielonej herbaty matcha, łyżeczkę miodu i gotowałam do uzyskania pożądanej konsystencji (w moim przypadku gęstej i kremowej). Następnie podałam z dodatkami obecnie posiadanymi w lodówce. :))

      Usuń