piątek, 12 lipca 2013

_298 płatki owsiane w różnym wydaniu

Owsianka kakaowa z pieczonymi kasztanami, kruszonym ziarnem kakao oraz jagodami polana syropem jęczmiennym
Cacao oatmeal with baked chestnuts, cacao nibs and blueberries topped with barley malt syrup

Owsianka zapieczona w koglu moglu z bananem, jagodami oraz malinowym masłem orzechowym z kawałkami czekolady
Yolk and sugar baked oatmeal with banana, blueberries and raspberry peanut butter with chocolate drops

Kokosowy placek owsiany z bananem, morelami, nektarynką oraz nerkowcami podany z jogurtem greckim i poziomkami
Coconut oatmeal pancake with banana, apricots, nectarine topped with greek yoghurt and wild strawberries

Przypominany dzięki blogu Sylwii jako kolejna wariacja na temat zbożowych placków (poprzednie tu i tu)

8 komentarzy:

  1. Można poprosić o dokładny przepis na TEN kokosowy placek owsiany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorem 1/2 szkl. płatków owsianych zalałam 1/2 szkl. mleczka kokosowego. Rano połączyłam z jajkiem, łyżką mąki orkiszowej pełnoziarnistej, łyżką wiórek kokosowych, 2 łyżkami nerkowców, kawałkami świeżego kokosa, pokrojoną w kostkę morelą, nektarynką, bananem i poziomkami (owoców dodałam tyle by nie zdominowały całkowicie placka, resztę zostawiłam do podania). Smażyłam na rumiano z obu stron.

      Usuń
  2. świetne !! owsianka górą ;D najlepsze z najlepszych śniadań <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja proszę o przepis na tą owsiankę w koglu-moglu *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorem 1/2 szkl. płatków owsianych zalałam niespełna 1/2 szkl. mleka. Rano dwa żółtka dokładnie utarłam z 2 łyżeczkami cukru trzcinowego na puszystą masę. Kogiel mogiel delikatnie wymieszałam z płatkami owsianymi i przelałam do dokładnie natłuszczonego masłem naczynka do zapiekania. Przelewając masę wkładałam plasterki banana, masło orzechowe oraz posypywałam jagodami. Na wierzch wyłożyłam resztę owoców oraz masło orzechowe. Całość zapiekałam w kombiwarze (szkoda mi na jeden wypiek prądu, który pożera cały piekarnik :D). Ustawiłam go na ok. 17 minut w max. temperaturze, czyli bodajże 225 st. :)

      Usuń
  4. prosze o przepis na owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu owsiankę? :) Na zapiekaną przepis jest powyżej. A taką gotowaną przeważnie przyrządzam rano zalewając 1/2 szkl. płatków (7-8 łyżek) ok. 300 ml mleka, następnie kombinując z dodatkami czy też jej dogęszczeniem/ rozrzedzeniem. Tym razem jednak owsiankę przygotowałam wieczorem zalewając 1/2 szkl. płatków 1 szkl. mleka z łyżeczką miodu, łyżeczką kakao oraz 2 łyżkami kruszonego ziarna kakao. Całość zagotowałam do zgęstnienia. Rano zblendowałam owsiankę z 1/2 szkl. mleka i podgrzałam. Podałam z obranymi pieczonymi kasztanami, kruszonym ziarnem kakao, syropem jęczmiennym oraz jagodami. :))

      Usuń