środa, 10 lipca 2013

_297

Świderki durum z truskawkami, ricottą, stopionym olejem kokosowym oraz cukrem z palmy kokosowej
Fusilli durum with strawberries, ricotta, coconut oil and coconut sugar 

Dzisiaj wersja alternatywna tej tradycyjnej.

Owsianka na mleku bananowo-miętowym podana z mascapone, bananem, świeżym kokosem, ziarenkami chia oraz miętą

i n s p i r a c j a

Wykonana na wczorajsze śniadanie, pyszna, orzeźwiająca owsianka w letnim wydaniu.

Poniżej drugie śniadania
Karmelowa kasza manna* podana z jogurtem greckim, morelami, czereśniami oraz masłem z orzechów nerkowca

*uprażona na maśle z cukrem trzcinowym

Pieczona kalarepka z pełnoziarnistym kuskusem, groszkiem, papryką, mozzarellą
i masłem orzechowym podana z ajwarem i bazylią

8 komentarzy:

  1. ta kalareka mi się podoba ! jak wszystko z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klarepka najbardziej mi się podoba :) Mogłabyś napisać, jak ja przyrządziłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. :))

      1/2 szkl. kuskusu zalałam bulionem i przykryty odstawiłam do napęcznienia. Na patelni podsmażyłam delikatnie groszek oraz paprykę, po czym połączyłam z kuskusem, łyżką masła orzechowego oraz porwaną 1/2 kuli mozzarelli. Gotowy farsz przełożyłam do wydrążonej kalarepki (mimo że na bazarku starałam się wyszukać jak największą kalarepkę 1/3 farszu zjadłam solo z patelni), na wierzch nałożyłam jeszcze dodatkowe kawałki porwanej mozzarelli i zapiekałam ok. 35 minut w 180st.

      Usuń
    2. Dziekuję! Uwielbiam nadziewane warzywa; pieczarki, paprykę, cukinię, bakłażana, a nigdy nie pomyślałam, aby nadziać kalarepę :))

      Usuń
  3. Makaron z truskawkami najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kalarepkę! Ale ten makaron, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm u ciebie jak zwykle same pyszności *-* a taki makaron najlepszy latem ;D

    OdpowiedzUsuń