wtorek, 25 czerwca 2013

_287 jęczmienna owsianka z pralinowym awokado

Owsianka z dodatkiem kaszy jęczmiennej drobnej podana z awokado wypełnionym musem czekoladowo-daktylowym 
z masłem orzechowym i pistacjami, mrożone czereśnie
Barley oatmeal topped with avocado filled with chocolate date mousse cream with peanut butter and pistachios, frozen cherries



Zdecydowanie za długo pozwoliłam temu przepisowi tkwić w zakładkach. To chyba najciekawsze i najsmaczniejsze
zastosowanie awokado z jakim się spotkałam i od dzisiaj będzie tym najczęściej wykorzystywanym.

15 komentarzy:

  1. No nie no, przeszłaś samą siebie :) Takiej owsianki jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kusicie tym awokado *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. hej! zostałaś przeze mnie nominowana do liebster blog - mam nadzieję, że znajdziesz chwilę, żeby odpowiedzieć na pytania. (;

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro smakuje Ci tak podane awokado, to i ja muszę go spróbować w tej odsłonie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć nie lubię awokado, to mnie ono bardzo zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje wszystkie posiłki są niesamowite...niedość że podane w piękny sposób to jeszcze często takie niespotykane <3 ale bym chciała mieć taki zapał do eksperymentowania w kuchni ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne jest to awokado, ostatnio też zjadłam całe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam mrożone winogrona, więc wyobrażam sobie jak pyszne muszą być mrożone czereśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. do awokado dalej się nie przekonałam, ale ta pralinka pewnie by mi posmakowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się zastanawiam gdzie tam jest owsianka, kurde, to śniadanie wygląda tak magicznie, że aż nie wygląda na to czym powinno być :D MAGIC :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka pralina na owsiance! Ale cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba też jestem inspiracją gdyż z Sylwią we wspólnej wirtualnej kuchni przygotowywałyśmy owe awokado :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak mnie zahipnotyzowało to awokado, że nie dopatrzyłam tego faktu. :)) Pomysł świetny dziewczyny, dziękuję. :)

      Usuń