czwartek, 20 czerwca 2013

_282 kryzysowe placki na śmietance z serka wiejskiego

Pełnoziarniste placki na śmietance z serka wiejskiego z nektarynką, podane z serkiem wiejskim, 
nektarynką, kiwi i posiekanymi nerkowcami
Whole-wheat cottage cheese cream pancakes with nectarine served with cottage cheese, 
nectarine, kiwi fruit and chopped cashews


Sesja. W Twojej lodówce nie ma ani mleka, ani maślanki. Jednak gdzieś w jej czeluściach dostrzegasz 
pół kilogramowe opakowanie serka wiejskiego. Małe kuleczki twarogowe otulone delikatną, kremową 
śmietanką. Czemu nie wykorzystać by jej do placków. W całym opakowaniu będzie jej na pewno wystarczająca
 ilość, a mąki, które dostałam od cioci z młyna, znajdujące się w wielkich workach, wyglądają jakby 
nigdy się nie miały skończyć. I tak eksperymentalnie powstały jedne z lepszych placków.
W sam raz na umilenie sobie poranka przed egzaminem.

11 komentarzy:

  1. Hmm, wiejskiego samego w sobie nie lubię, ale w takich plackach pewnie by mi zasmakował :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby kryzys, a śniadanie jak zwykle wspaniałe. Jak się chce, to się potrafi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie kryzysowe eksperymenty są czasem bardzo fajne :) placki wyszły idealne i na pewno w smaku też takie były. u mnie jednak zapas mleka skończyć się nie może, o nie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też to się nie zdarzało. Każdy w akademiku przeważnie jeszcze przychodził do mnie po mleko do kawy, bo w mojej lodówce nigdy go nie brakowało. Jednak nastała sesja i zapomniałam nawet jak się nazywam. :))

      Usuń
  4. tak patrzę teraz, że nie było wczoraj WIAW'u :< ale rozumiem, że niedomiar czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie. Nawet nie wiedziałam, że wczoraj środa była. :)) Obecnie mój jadłospis, to sterta przekąsek nagminnie podjadanych przy robieniu projektów czy czytaniu notatek. Dobrze, że chociaż poranek zaczynam jakimś konkretnym, porządnym posiłkiem. :)

      Usuń
  5. kocham wiejski, i tą śmietankę też ;D więc placuszki pewnie pycha, poza tym pysznie podałaś ;) jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne wyjście z sytuacji :) Uwielbiam tak podany talerzyk na śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Potrzeba matką wynalazku! :)

    OdpowiedzUsuń