środa, 22 maja 2013

_254 orzeźwiająca owsianka

Owsianka na mleku ze świeżo zmielonym złotym lnem podana z ricottą, dżemem porzeczkowym,
mrożonym grejpfrutem oraz świeżym kokosem; pralinka kokosowa
Oatmeal with golden flax and milk topped with ricotta, black currant jam, 
frozen grapefruit and fresh coconut; coconut praline


Pozostałe posiłki w ramach [WIAW]
Na uczelni: Sałatka ryżowa z tuńczykiem kukurydzą, porem oraz suszonymi pomidorami w oleju


Pełnoziarnisty makaron z ricottą, porem oraz suszonymi pomidorami w oleju podany z tartym parmezanem


Drożdżowe rauchy z bananem oraz jabłkiem podane z pomarańczą, bananem oraz pralinką kokosową


Zupa krem z marchewki z masłem orzechowym podana z czerwoną soczewicą i pietruszką




14 komentarzy:

  1. Idealna na wiosenny poranek! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAwsze zastanawiała mnie ta drewniana łyżeczka. Wygodnie się nią je? Gdzie można taką dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to tylko pozostałość hot chocolate spoon. :)

      Usuń
  3. Mrożony grejpfrut - bajer! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. To genialny pomysł. Kupuję grejpfruta i go mrożę. Koniecznie:)

      Usuń
  4. mrożony grapefruit, ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pysznie! Zjadłoby się wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma to jak orzeźwienie o poranku ;) świetna ta owsianka !
    a te racuchy tak kuszące <3 mniam !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam i zazdroszczę, że możesz taką ilość jedzenia w siebie włożyć. Ja trenuje 5 dni w tygodniu (chociaż nie bieganie) i jeśli bym zjadła więcej niż 1700 kcal dziennie, to od razu obrastam tłuszczem. :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wcale nie jakaś olbrzymia ilość jedzenia. Średnia standardowa dzienna dawka. I tak nie publikuję jeszcze podjadanych przed przygotowywaniem posiłku jabłek, marchewek, orzeszków czy wypijanych napoi. :) Myślę, że przy tak dużej aktywności fizycznej wyolbrzymiasz sprawę, bo chociaż nie orientuję się za bardzo w kaloriach podana przez Ciebie ilość brzmi jak dieta. :)

      Usuń
  8. Możesz powiedzieć w jaki sposób robisz taki makaron?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na oleju z zalewy z suszonych pomidorów podsmażyłam właśnie kilka pomidorów, posiekany ząbek czosnku oraz pora. Po ich zarumienieniu dodałam ugotowany al dente makaron. Całość dokładnie wymieszałam i dodałam ok. 1/2 pojemniczka ricotty. Smażyłam do rozpuszczenia się sera i połączenia wszystkich składników. Przed podaniem makaron posypałam parmezanem. :)

      Usuń