wtorek, 14 maja 2013

_246

Sushi z kremowym serkiem, łososiem, awokado oraz ogórkiem podane z sosojem sojowym oraz sezamem
Sushi with creamy cheese, salmon, avocado and fresh cucumber topped with soy sauce and sesame seeds


Od bardzo długiego czasu zanosiłam się z postanowieniem przyrządzeni sushi. Te niepozorne roladki,
wypełnione poniekąd moimi ulubionymi składnikami, wydawały się czymś co na pewno przypadnie mi do gustu.
Kompletując powoli, przy okazji różnych promocji, niezbędne składniki, a to płaty nori, ocet ryżowy,
postanowiłam w końcu je ulepić. Wczoraj ruszyłam z masową produkcją i zrobiłam ich tyle, że chyba
do końca tygodnia będą gościć w moim menu. I nie żebym narzekała, warte było czekania!

8 komentarzy:

  1. to ja chętnie wpadnę na sushi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam jeszcze sushi a długo się do tego zbieram i jakoś mi nie wychodzi :D ale z łososiem na pewno zjem jako pierwsze bo najbardziej kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej, sushi na śniadanie, w dodatku domowe! Mistrz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo... uwielbiam sushi ♥ ale jeszcze nigdy sama ich nie zrobiłam... zdradź swój przepis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to była jedna wielka improwizacja. Ryż przyrządziłam wg opakowania. Doprawiłam octem ryżowym i cukrem trzcinowym. Rozłożyłam na arkuszach nori, a w środek włożyłam swoje ulubione składniki akurat dostępne w lodówce. Niektóre płaty posmarowałam też kremowym serkiem (http://mnz.pl/produkty/arla-apetina-serek-kremowy-naturalny/). Pole pełne do popisu, ile osób tyle wersji. Tylko dobrze przyrządzić ryż, a wnętrze wypełnić czym dusza zapragnie. :)

      Usuń
  5. Nigdy nie jadłam sushi, a Ty tak tu kusisz :D

    OdpowiedzUsuń