środa, 17 kwietnia 2013

_220

Kremowy serniczek z dodatkiem mleka w proszku podany z musem z renklod i nerkowcami
Creamy cheesecake with powdered milk topped with plum mousse and cashews

Pozostałe posiłki:

Gulasz wołowy w sosie pomidorowym z papryką, groszkiem, kukurydzą oraz szpinakiem podany z pełnoziarnistym kuskusem


Smoothie - mrożony banan, jagody, ananas, mleczko kokosowe

Dyniowe curry z mleczkiem kokosowym i soczewicą podane z ryżem jaśminowym

 Jabłkowe "doughnuts" i banan z masłem orzechowym, suszonymi wiśniami i poppingiem z amarantusa

 Gnocchi w sosie z gorgonzoli, pomidor




17 komentarzy:

  1. Ten mus musiał być pyszny *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. 250g twarogu sernikowego (użyłam wiaderkowego Pilos z Lidla)
      5 łyżek śmietany 30%
      2 łyżki mleka w proszku
      1 jajko
      1 łyżeczka cukru trzcinowego

      Ser miksowałam chwilę na gładką masę, wbiłam jajko i dalej miksowałam. Następnie dodałam wszystkie suche składniki i miksowałam do momentu połączenia się wszystkich składników. Masę przełożyłam do natłuszczonego naczynka i piekłam ok. 40 minut w 170st. Studzić powoli, przy otwartych drzwiczkach piekarnika. Jak widać po brzegach serniczka mi się troszkę śpieszyło do konsumowania i delikatnie opadł. :)

      Usuń
    2. Zapisuje ;) normalnie w brzuchu mi burczy na jego widok ;)

      Usuń
    3. Również zapisuję. Wygląda idealnie :)

      Usuń
    4. I ja zapisuję, bo to po prostu cudo! Pięknie wyrósł :)

      Usuń
    5. O jak dobrze, to i ja zapisuję :) Wygląda wprost cudownie!

      Usuń
    6. Wyrósł niesamowicie, ale niestety jak widać na zdjęciu troszeczkę opadł. Niestety mój apetyt nie dał mu się wolno studzić. :))

      Usuń
  3. Jaki cudowny! Uwielbiam renklody <3

    OdpowiedzUsuń
  4. serniczek - pychotka !! a renklod dawno nie jadłam... kusisz ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę jutro zrobić serniczek- ale z bananem :) Ciekawe, czy mi wyjdzie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. menu pycha !!!
    poproszę przepisik na dyniowe curry z mleczkiem kokosowym i soczewicą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składniki /1 porcja/:
      1/3 szkl. suchej brązowej soczewicy
      1 szkl. pokrojonej w kostkę dyni
      1 łyżka masła
      1/2 szkl. mleczka kokosowego
      1/3 szkl. ryżu jaśminowego
      sól, pieprz, curry oraz szczypta cynamonu

      Soczewicę ugotować na miękko (ok. 30 minut). Podobnie postąpić z ryżem jaśminowym. Na patelni, podsmażyć dynię z łyżką masła, przyprawić, a kiedy zmięknie dodać mleczko kokosowe. Całość zblendować, połączyć z soczewicą i podać z ryżem jaśminowym. Ponadto danie posypałam odrobiną drobno posiekanego pora, ale to można pominąć. :)

      Usuń
  7. same pyszności, aż nie wiem co najlepsze ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Jabłkowe doughnuts? Co to takiego? ;D Czy w chwili wolnego mogłabyś podać przepis na gnocchi i gulasz wołowy w sosie? Jestem bardzo ciekawa jak go robisz :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu przekroiłam jabłka jak donaty, czyli słynne pączki z dziurką i poprzekładałam masłem orzechowym. :) Gnocchi niestety muszę Cię rozczarować, są kupne z Lidla. Nie miałam zbyt wiele czasu na kolację. Jednak jak na kupne są całkiem dobre, a sos to tylko gorgonzola, śmietanka kremówka i przyprawy. Jeśli chodzi o gulasz to podsmażyłam pokrojoną w kostkę, uprzednio zamarynowaną w czosnku, przyprawach i oliwie wołowinę. Następnie przełożyłam do garnka, zalałam wodą i gotowałam kilkadziesiąt minut. W międzyczasie dodawałam różne warzywa, jakie akurat miałam w lodówce, w zależności od czasu ich gotowania. Na koniec dodałam przecier pomidorowy i doprawiłam do smaku. Podawałam z różnymi kaszami, ryżem i makaronem. :)

      Usuń