sobota, 9 marca 2013

_181


Ciasto makowe z masą kokosową, maminy sernik, kiwi oraz Inka Błonnik
Poppy seed cake with coconut cream, my mum's cheesecake, kiwi fruit and chicory coffee


Wczoraj Dzień Kobiet i urodziny brata. Niesamowity prezent, który otrzymałam po jedenastu latach bycia jedynaczką,
która już prawie pogodziła się z brakiem rodzeństwa (chociaż i tak nigdy do końca nie przeboleję, że nie mam więcej).
Kolejny powrót do domu i pieczenie ciast na dzisiejsze rodzinne spotkanie. Z bratem nie mogliśmy się powstrzymać
i dwa z nich wypróbowaliśmy w ramach śniadania. Upieczony przez mamę sernik oraz testowany przeze mnie nowo
znaleziony w internecie przepis. W końcu trzeba wiedzieć jak wyszły nim poda się je gościom.

11 komentarzy:

  1. Dobrze zacząć dzień od ciacha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obydwa ciacha wyglądają przepysznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak sernik jak dla mnie wygrywa ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, mama jest mistrzynią wypieków, ale przepis na ciasto też polecam. Biszkopt co prawda upiekłam wg receptury mamy, delikatny z chrupiącym makiem, a krem przygotowałam już zgodnie z przepisem dając od siebie tylko ciut więcej wiórek i Malibu. Intensywnie kokosowy, budyniowy krem z kaszy manny, pycha. :)

      Usuń
  4. Oba ciacha musiały być smaczne:)
    Piękna filiżanka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciacho na śniadnaie - idealnie , słodko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam domowe ciasta;) prześliczną masz filiżankę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj-pomysłowo i bardzo ciekawie tu u Ciebie.Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Ja tu zostanę na dłużej - dodam tylko,że Twoje pomysły są fantastyczne.J.

    OdpowiedzUsuń