środa, 6 marca 2013

_178

Owsianka gotowana na mleku z serkiem wiejskim podana z awokado, masłem migdałowym,
domowymi powidłami śliwkowymi; winogrona
Oatmeal with cottage cheese topped with avocado, almond butter, homemade plum jam; grapes


Dzisiaj delikatna, śmietankowa owsianka z rozpuszczonym, lekko ciągnącym serkiem. Polecam.

Zaś w ramach [ W I A W ] pozostałe posiłki. 

Winogrona, jabłko

Pełnoziarniste placki z tahini na maślance podane z serkiem wiejskim, domowymi powidłami śliwkowymi i ziarnem sezamu

Domowa pita z kotletami sojowymi z pieczarkami podana z awokado z suszoną słodka papryką i pieczonymi w ajwarze ziemniaczkami

Waniliowy budyń z karobem, rodzynkami i orzechami

Tortellini ze szpinakiem i ricottą podsmażone z krewetkami, rukolą i pomidorami



14 komentarzy:

  1. O tak z serkiem wiejskim jest przepyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio widziałam masło migdałowe w jakimś sklepie eco ale cena (ponad 30zł za słoiczek) mnie troszkę zniechęciła :/
    A chętnie bym spróbowała z taką owsianką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja przeważnie robię sama. To akurat kupiłam, bo dostałam w stosunkowo niskiej cenie 11zł, jak na tego typu produkt. :)

      Usuń
  3. fajny ten pomysł z zieloną środą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszna owsianka ,szczególnie z tym masełkiem i wiejskim ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. czy ta łyżeczka nie jest przypadkiem od hotchocspoona? ;)
    a w ogóle to mam pytanie- czy jeśli dodajesz jadłospis z akcji what i ate wednesday to jedynie dodajesz banerek do posta, czy musisz zrobić coś jeszcze, np. wysłać gdzieś link z jadłospisem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Ostatnio zostałam obdarowana tą łyżeczką, zakończoną niezwykle smaczną kostką czekolady. :)
      Aby pojawiły się na stronie Peas & Crayons tak. Moje jadłospisy tam się nie pojawiają. Jeśli mam czas po prostu uczestniczę w akcji, tak jak można przeczytać klikając na baner, dla zabawy, złamania codziennej rutyny, włączenia do jadłospisu owoców i warzyw, inspirowania, odżywiania organizmu tym co lubi i co dobrze na niego działa. Baner umieszczam, aby każdy właśnie mógł zapoznać się z akcją, a także zobaczyć inne inspirujące posiłki/przepisy. :)

      Usuń
  6. niezły pomysł. trzeba spróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podałabyś przepis na placki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. :)
      1/2 szkl. mąki orkiszowej pełnoziarnistej (świetnie sprawdzi się również pszenna)
      1/3 szkl. maślanki
      1 jajko
      2 łyżki tahini
      1 łyżka miodu
      szczypta sody

      Wymieszać i smażyć. :)

      Usuń