środa, 27 lutego 2013

_171

Wegański placek gryczany podany z jogurtem naturalnym, truskawkami, winogronami, bananem i masłem migdałowym
Vegan buckwheat pancake topped with natural yoghurt, strawberries, grapes, banana and almond butter


Pozostałe posiłki:
Na uczelni: Naleśnik z porem, kozim  serkiem i rukolą

Smażony brązowy ryż z łososiem, awokado, porem, rukolą i kozim serkiem

Jogurt naturalny z preparowaną kaszą jaglaną, winogronami, truskawkami i mieszanką studencką

Omlet z awokado podany z sałatą lodową, wędzonym łososiem, ajwarem i chlebem orkiszowym

 

17 komentarzy:

  1. Łał! Coś wspaniałego :) Podzielisz się przepisem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przygotowany na tej zasadzie co ciastka gryczane, tylko w wersji płaskiej i dodatkowo wegańskiej. :)

      1/2 szkl. kaszy gryczanej niepalonej (zmielonej na pył)
      ok. 1/2 szkl. mleka migdałowego (użyłam domowej roboty)
      1 łyżeczka oleju (użyłam z prażonych orzechów włoskich)
      1 banan
      szczypta cynamonu i sody

      Banana rozgnieść widelcem lub zblendować na puree, wymieszać z pozostałymi składnikami. Ilość mleka regulować do momentu uzyskania konsystencji gęstej śmietany. Formę wysmarować tłuszczem i piec ok. 25 minut w 180st.

      Usuń
  2. Wygląda niesamowicie.. i jeszcze te dodatki. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudnie się owoce prezentują. chociaż takie truskawki mnie nie przekonują, wolę czekać na sezonowe, a teraz wyciągam te z zamrażarki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie, zdecydowanie brak im nawet smaku letniej truskawki. Jednak dostałam mały pojemniczek od współlokatorki, więc postanowiłam je jakoś wykorzystać. :)

      Usuń
  4. o nowośc jak dla mnie taki placek, ale prezentuję się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wygląda, a smakuje pewnie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda jak kawałek plazy, cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie umiem się napatrzeć na twoje boskie śniadania <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pyszności, najchętniej porwałabym pyszności z całego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się "nazachwycać" Twoimi posiłkami, jak ja bym chciała tak pysznie i zdrowo jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze tak smacznie jesz, masz swietne posilki, mam kilka pytan poniewaz bardzo jestem ciekawa ile np. ryzu dajesz do porcji albo makaronu?
    widzę tez ze studiujesz, masz ppoza tym czas na jakąś aktywność, trenujesz coś? sporadycznie czy punktualnie?
    i jaka wagę przy jakim wzroście masz przy tak zdrowym i wartościowym odżywianiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle ile mam ochotę zjeść i jak bardzo jestem głodna. Nie mam pojęcia ile to może być w gramach. Przeważnie jest to woreczek ryżu bądź 1/2 szkl. Makaronu zawsze schodzi co najmniej 1/4 paczki, więc na pewno więcej niż 100g. :)
      Co do aktywności to kwestia organizacji, mimo jakiegokolwiek planu dnia zawsze znajdzie się czas na ćwiczenia. Chociażby jakiś 40 minutowy trening w pokoju. Co drugi dzień staram się biegać i chociaż raz w tygodniu udać się na basen. I oczywiście są dni bez jakiejkolwiek aktywności, mięśnie też potrzebują regeneracji. :)
      Od kilku lat niezmiennie 172 cm i jakieś 57kg, bo się nie ważę.

      Usuń