sobota, 23 lutego 2013

_168

Owsianka migdałowa radość podana z bananem, masłem migdałowym i bitą śmietaną z mleczka kokosowego
Almond Joy Oatmeal topped with banana, almond butter and coconut milk cream


Zawsze najbardziej smakowały mi kremowe owsianki z jabłkiem i dodatkami takimi jak dżem porzeczkowy, by delikatną 
kwaskowatością przełamać ich słodycz. Po założeniu bloga i eksperymentowaniu z innymi te czekoladowe, gęste, ciągnące 
i wilgotne niczym świeżo wciągnięte z piekarnika brownie stawiam na piedestale. Dzisiejsza kryje w sobie trzy najlepsze składniki: 
mleczko kokosowe, czekoladę, i migdały. I tak, radość! Czwarty, tajemniczy składnik.

 
Tak radośnie rozpoczętym porankiem czekam na wieczór. Kiedy to z przyjaciółką wsiądziemy na statek, 
by rozpocząć rejs z  24h zabawą. Zatem zapewne do poniedziałku. :))


18 komentarzy:

  1. Ten czwarty składnik chyba i tak najbardziej mi się podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że dzięki takim eksperymentom zmieniłaś nieco upodobania.
    Miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie robiłamz mleczkiem kokosowym, muszę spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  4. udanego rejsu hehe ;D
    pyszna ta migdałowa radość - i love it !

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego rejsu, a bita śmietana z mleczka brzmi... bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiała smakować obłędnie <3
    Udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tą Twoją owsiankę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego weekendu:)
    Z tym czwartym składnikiem to nie ma równych!

    OdpowiedzUsuń
  9. jak duża owsiana, aż z miseczki wychodzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podasz dokładne proporcje?? Wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1/2 szkl. płatków owsianych
      3/4 szkl. mleczka kokosowego
      1/4 szkl. mleka (krowiego)
      2 łyżeczki kakao
      2 łyżeczki masła migdałowego
      1/2 banana

      Banana pokroiłam w drobną kostkę, wrzuciłam do garnuszka razem z płatkami. Całość zalałam mlekiem, dodałam kakao i masło po czym gotowałam go uzyskania gęstej, kremowej konsystencji. Podałam z drugą połówką banana, dodatkowym masłem migdałowym i ubitym mleczkiem kokosowym (część stała mleczka która po schłodzeniu zbiera się u góry).

      Usuń
    2. Wow! super pomysł. Szkoda że u mnie nie da się dostać mleczka kokosowego i mam tylko wiórki :(

      Usuń
    3. Ja często robię sama takie mleczko, właśnie z wiórek. Nie jest tak gęste jest jak te do kupienia w sklepie, więc jego ubicie na "śmietanę" raczej nie wyjdzie, ale w owsiance sprawdzi się równie dobrze. :)

      Usuń
  11. Ale musiała być przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko. przewspaniała
    właśnie sobie zobaczyłam ten rejs studencki... czemu ja o tym wcześniej nie wiedziałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wybrać się następnym razem, było genialnie! :) Cały rejs przepełniony wspaniałą zabawą, koncertami, konkursami. Mnóstwo nowych znajomości, pięknych wspomnień i niesamowicie smaczny brunch w cenie, gdzie na szwedzkim stole serwowanych było mnóstwo pyszności. :)

      Usuń