piątek, 1 lutego 2013

_147

Płatki jęczmienne na mleku podane z bananem, malinami, migdałowym kremem z ricotty i wegańską orzechowo-kakaową truflą z ziarnami chia
Barley flakes with milk topped with banana, raspberries, ricotta almond cream and raw nuts-cacao truffle with chia seeds


Płatki z mlekiem uprzednio zmiksowane w malakserze, na którego ściankach znalazło się pełno słodkości po kolejnej produkcji trufli.
Jedne z lepszych, chociaż ledwo przyjętych przez organizm, ze względu na wczorajsze, trwające już od poniedziałku, świętowanie inżyniera. :))
 

10 komentarzy:

  1. mniam ta trufla , ale wielgachna , pyszne śniadanko ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne śniadanko :)
    Ta trufla musiała być boska *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie śniadanko, godne inżyniera:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę spróbować tej trufli, która niesamowicie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oja! Podaj przepis na te obłędne trufle<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1/3 szkl. orzechów włoskich
      garść nerkowców
      6 dużych daktyli
      1 łyżka ziaren chia
      1 łyżeczka miodu
      1 łyżeczka kakao

      Wszystko wrzuciłam do malaksera, zmieliłam, po czym ulepiłam 4 kulki i włożyłam do schłodzenia do lodówki. Można je przechowywać do tygodnia w lodówce bądź nawet dłużej w zamrażarce, nadają się do spożycia od razu. :)

      Usuń
  6. Ta trufla to jak wisienka na torcie.. :))

    OdpowiedzUsuń