sobota, 26 stycznia 2013

_141

Pełnoziarniste marchewkowe placki na soku z mandarynki podane z domowym serkiem waniliowym, masłem migdałowym
oraz prażonymi płatkami migdałowymi; mandarynka
Whole-wheat carrot tangerine pancakes topped with homemade vanilla cream cheese, almond butter and roasted almond flakes; tangerine

  
Jeszcze dwa dni do egzaminu. Ostatnie dwa dni przypominania sobie zeszłych siedmiu semestrów.

 
A oto co ostatnio nałogowo podjadam w sesjach dokształcających, tak żeby nie była to tylko czekolada. :))
Brukselka z orzechową "bułką tartą"

17 komentarzy:

  1. Ale pomysłowe jedzonko:) Pycha. Trzymam kciuki za egzamin.

    OdpowiedzUsuń
  2. śniadanie wygląda bardzo apetycznie, a brukselkę uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Można przepis na placki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1/2 szkl. mąki pełnoziarnistej (użyłam pszennej i orkiszowej)
      1 jajko
      1 starta na drobnych oczkach marchewka
      1 łyżka stopionego masła
      1 łyżeczka miodu
      sok wyciśnięty z jednej sporej mandarynki
      szczypta sody

      Wszystkie składniki wymieszałam i smażyłam placki na rumiano z obu stron.
      Ilość soku regulować wg własnych upodobań, ja wycisnęłam z jednej. Takie ciasto było bardzo gęste przez co wyszły mi tylko 4, ale grubaśne i puchate placuszki. :)

      Usuń
  4. orzechowa bułka tarta! to musi smakować genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteśmy jednymi z nielicznych, które uwielbiają brukselkę, bo co kogoś spytam, to mówi, że ble ble ble. Orzechowa bułka tarta? rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ja kocham brukselke <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nie pamiętam już ja smakuje brukselka:<!

    ale kradnę marchewkowe placuszki! na soku z mandarynki mmm...

    OdpowiedzUsuń
  8. pychotka , super pulchne zdrowe placki , nie ma to jak pyszne śniadanko ;d
    brukselka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają obłędnie, mega apetyczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham brukselkę! :) a takie placki bardzo mi się podobają.
    www.marilyn-rk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega pomysł na podjadanie przy nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę marchewkowe, nigdy nie próbowałam. Smakowicie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń