środa, 16 stycznia 2013

_131

Orkiszowe placki na śmietanie podane z bananem, jagodami, malinami, kremowym serkiem i pistacjami
Spelt sour cream pancakes served with banana, blueberries, raspberries, cream cheese and pistachios

[WIAW]

Wafle pszenno-ryżowe z sałatką z tuńczyka w oliwie, ciecierzycą, pomidorkami koktajlowymi, kukurydzą, oliwkami i pietruszką

Pieczony w panierce pistacjowej łosoś, groszek z jogurtem greckim i pistacjami

Jagodowe lody na jogurcie greckim z jagodami goji i płatkami kokosowymi, jabłko

Curry z ciecierzycą, dynią i kukurydzą podane z makaronem sojowym i pietruszką

 

17 komentarzy:

  1. Przeczytałam:'orkiszowe placki na śniadanie...' :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie delikatne, wręcz "niewinne" od razu mi się chciało powiedzieć :P
    pyszne musiały być :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędne śniadanie (:
    I ta góra owoców, Mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają cudnie! takie gładziutkie :) I jakie pyszne dodatki, mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają jak malutkie obłoczki. (;

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie robiłam jeszcze placków na śmietanie. Z samego zdjęcia widać, że to dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najlepsze, na równi z tymi na jogurcie greckim, ale wyłącznie 10%. :) Zdecydowanie bardziej puszyste od tych na mleku czy zwykłych jogurtach.

      Usuń
  7. super te placuszki ,pyszności po prostu ! i owoce <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zazdroszczę tych owocków, teraz w zimie to jak diamenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ja bym zjadła owoce leśne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pyszna górka placuszków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszności!!! Ja chcę takie śniadanko...

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam placuszki na śniadanie. A takie pyszne to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm pysznie wyglądają te placuchy i takie dodatki mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  14. te placki są idealne, takie równiutkie i gładkie mmm... :D
    z dodatkiem owoców- pyszności!

    OdpowiedzUsuń