wtorek, 15 stycznia 2013

_130 for runners

Owsianka gotowana na mleku z pomarańczą, podana z domową nutellą, jagodami, pomarańczą i preparowanym ziarnem prosa
Oatmeal with milk and orange topped with homemade nutella, blueberries, orange and puffed millet

 
Dodatkowo do wpisu dołączam inspiracje na talerz doskonałej pasty dla biegacza, który zawiera dawkę
porządnej energii w postaci złożonych węglowodanów, białka i zdrowych tłuszczy:

Pełnoziarnisty makaron w sosie pomidorowym, z tuńczykiem w oliwie, mozzarellą, czarnymi oliwkami i pietruszką
 
/TUŃCZYK/ Zdrowe tłuszcze
 
Tuńczyk dostarcza wysokiej jakości białka (około 30 g w porcji ważącej mniej więcej 100 gramów) i jest jednym z najlepszych 
źródeł kwasów omega-3. To właśnie one są niezmiernie ważne dla utrzymania odporności organizmu na zapalenia, która -
zakłócona - może prowadzić do wielu groźnych chorób, takich jak astma. Ostatnie badania pokazują,że stan ludzi
 z astmą wywołaną ćwiczeniami poprawił się po trzech tygodniach przyjmowania zwiększonej dawki olejów z ryb.
 
źródło: /magazyn Runner's World/
              

11 komentarzy:

  1. Owsianka obłędna, a makaraon dla biegacza - pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia...owsianka pychota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jagody.. ah stęskniłam się za nimi.
    A makaron na pewno był wybory, Mniam. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędnie to wszystko wygląda. Idealnie trafiasz w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe! Akurat mam wszystkie składniki, zrobię z mamą na kolacje, i powspominamy lato...

    OdpowiedzUsuń
  6. pysznie podana owsianka , po prostu mega ! zrób mi też takie śniadanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje smaki :) Owsianka z takimi dodatkami, domowa nutella *.* Mam ochotę porwać wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba dania wyglądają apwtycznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z dwóch propozycji wybieram makaron

    OdpowiedzUsuń