piątek, 11 stycznia 2013

_126 for runners

Owsianka z mlekiem, awokado, dżemem z czarnej porzeczki, masłem z orzechów włoskich i cynamonem
Oatmeal with milk, avocado, black currant jam, walnut butter and cinnamon
 
/MLEKO KROWIE/ WZMACNIA KOŚCI, POPRAWIA SZYBKOŚĆ I ŁADUJE MIĘŚNIE
/AWOKADO/ POPRAWIA WYDAJNOŚĆ PŁUC I GOSPODARKĘ TLENOWĄ
/ORZECH WŁOSKI/ USPRAWNIA KRĄŻENIE
/CZARNA PORZECZKA/ WZMOCNIA UKŁAD ODPORNOŚCIOWY
/CYNAMON/ ZAPOBIEGA CHOROBOM UKŁADU KRWIONOŚNEGO
 
Myślę, że zalet owsianki żadnemu biegaczowi prezentować nie trzeba. Pełnia energii i zdrowia na cały dzień.
Ponadto załączam idealny przykład, zjedzonej wczoraj, pasty dla biegacza.
 
Pełnoziarniste fusilli z pieczonym łososiem, mascarpone, kaparami i orzechami włoskimi

/MAKARON PEŁNOZIARNISTY/ Makarony już od dawna są jedną z ulubionych potraw biegaczy,
ponieważ dzięki łatwo przyswajalnym węglowodanom pomagają odbudować zapasy glikogenu,
a więc szybko zregenerować energię. Makarony pełnoziarniste są jeszcze lepsze od zwykłych,
bo zawierają więcej błonnika, tak potrzebnego organizmowi, witaminy z grupy B, kluczowe
dla właściwej przemiany materii i energii, oraz związki pomagające walczyć z chorobami,
takie jak lignany. To jeszcze nie wszystko - powyższa pasta, oprócz tych wszystkich dobrodziejstw,
jest wzbogacona o kwasy omega-3 zawarte w siemieniu lnianym.
/ŁOSOŚ/ ZAPOBIEGA KONTUZJOM, PRZYCZYNIA SIĘ DO WZMOCNIENIA KOŚCI
/KAPARY/ ZWALCZAJĄ INFEKCJE I STANY ZAPALNE WYWOŁANE INTENSYWNYM TRENINGIEM

9 komentarzy:

  1. mmm to masło z orzechów włoskich , i te makaronowe danie , uwielbiam cię za te wspaniałe posiłki i te zdjecia *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhm, ta pasta dla biegacza do mnie przemawia, pychota *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm pasta musi wspaniale smakować :) A śniadanie też mega pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba w tej akcji trzeba podawać jeszcze ilość kalorii, ile ma ich twoje śniadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że jest to mile widziane, ale nie koniecznością. :) Ja niestety nie bawię się w takie rzeczy i niezbyt się przez to orientuję, ale korzystając z pomocy strony "ile waży" wartości odżywcze przedstawiają się mniej więcej tak: 18,6g białka; 32,8g tłuszczy; 76,4g węglowodanów; 9g błonnika co dostarcza nam 645 kcal.

      Usuń
  5. ja też biegam i takie śniadania są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń