piątek, 14 grudnia 2012

_98

Bardzo dziękuję za wczorajsze wsparcie. Dzięki niemu jestem już w połowie panią inżynier architekt.
Dzisiaj świętowanie zaczynam od słodkiego porannego wypieku. :)
 
Kokosowe ciastko z quinoa podane z waniliową ricottą, jagodami, świeżym ananasem i płatkami kokosowymi
Coconut quinoa breakfast bake with vanilla ricotta, blueberries, fresh pineapple and coconut flakes


[edit]

A z takimi słodkościami będę świętować wieczorem, nie licząc tego,
że całego dolnego paska już nie ma. No cóż, to jest takie pyszne!

Czekoladowe ciasto z tahini z czekoladowo-orzechową polewą oprószoną kokosem

Chrupiący wierzch i wilgotne wnętrze. Ciasto niczym brownie rozpływa się w ustach.
Polecam wszystkim lubującym w czekoladowych smakach.

9 komentarzy:

  1. nooo gratulacje kochana!! :D
    pyszne świętowanie, bosko wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam twoje mega zdrowe i pyszne wypieki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zachwycona tym ciastkiem kokosowym. :) podzielisz się przepisem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie. Tym razem do ciastka trafiła:
      1/3 szkl. płatków quinoa
      ok. 1/4 szkl. mleczka kokosowego
      2 łyżki mąki kokosowej
      1 łyżka oleju (użyłam kokosowego)
      1 jajko
      1 łyżeczka miodu
      1/3 łyżeczki sody
      szczypta soli

      Wszystkie składniki połączyłam ze sobą, przelałam do natłuszczonego naczynia i piekłam ok. 25 minut. :)

      Usuń
  4. Cudne to Twoje ciasto! :)
    Gratuluję sukcesu.

    OdpowiedzUsuń