poniedziałek, 31 grudnia 2012

_115

Pieczona kasza jaglana z ricottą, awokado i jabłkiem podana z malinami, awokado i masłem migdałowym; zielona herbata
Baked millet with ricotta, avocado and apple served with raspberries, avocado and almond butter; green tea


Ostatnie śniadanie w tym roku, wciąż w rodzinnym gronie. Od przyszłego wracam na swoje miejsce i już na poważnie
zabieram się za sprawy uczelniane, bo to w domu nigdy mi nie wychodzi.
 
Wszystkim życzę dzisiaj udanej sylwestrowej zabawy!
Poniżej zdjęcie tegorocznych wypieków, które najbardziej przypadły Wam do gustu.
Zapewne w przyszłości będzie ich więcej, bo ja także bardzo je polubiłam. :)


8 komentarzy:

  1. mozna przepis ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostało mi z wczoraj sporo kaszy jaglanej, więc rano postarałam się ją jakoś wykorzystać.
      Myślę, że było to ok. 1/2 szkl. suchej kaszy jaglanej, następnie ugotowanej oraz wymieszanej z jajkiem, połową 250g opakowania ricotty, łyżeczką miodu i szczyptą sody. Do wysmarowanego olejem naczynka przelałam 1/2 masy, na niej ułożyłam pokrojone w kostkę jabłko i awokado, po czym przykryłam resztą masy. Piekłam ok. 30 minut w 180st.

      Usuń
  2. Pyszności! Matko, masz talent *.* Dobre jest to masło migdałowe?
    Tobie też szcześliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię wszelkie orzechy, więc każde mi smakuje. Jak to migdały, masło jest słodsze od najbardziej powszechnego z fistaszków. :)

      Usuń
  3. Śniadanie godne mistrzów!
    Tobie również życzę udanego, bardzo udanego Sylwestra;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne śniadanie! *.*
    Dobrego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi wszystkie twoje pyszne śniadania przypadły do gustu ;)
    tobie również udanej zabawy i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń