piątek, 28 grudnia 2012

_112

Waniliowo-bananowa owsianka na mleku podana z kremem kokosowo-migdałowym i bananem; maślanka z borówkami
Vanilla banana oatmeal topped with coconut almond cream and banana; buttermilk with blueberries


Powoli powracam do mojego codziennego trybu. Stęskniłam się już za aktywnościami wykonywanymi w ciągu dnia, chociaż 
jeszcze nie wyleniłam się odpowiednio z moją rodzinką. Powrót do codzienności oznacza, że wreszcie powinnam rozpocząć 
naukę do egzaminu dyplomowego, ale może by tak od jutra? Dzisiaj jeszcze na luzie.

11 komentarzy:

  1. ja również wszystko robię teraz "od jutra" :P

    a śniadanko smakowite. :)

    http://lessoninthemorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, same pyszności . :D
    Zostałaś przeze mnie nominowana. :)
    http://sniadaniowo.blogspot.com/2012/12/72-i-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam z nauką ;) Ale już się w końcu wzięłam, boję się, że nie wyrobię się ze wszystkim :)
    A owsianka wygląda przepysznie i kremowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem kokosowy rządzi :) Cudowna owsianeczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrze na tą owsiankę, i matko, jest idealna. Takie smaki!
    Moja siostra też ma nawał pracy na studiach ;D
    Zapraszam: http://morning-kitchen-time.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna owsianka <3
    Najlepsza wymówka "od jutra" :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem kokosowo-migdałowy ? Nie tylko sam widok Twojej owsianki sprawia, że znowu zgłodniałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, coś a la raffaello. Zostało trochę po wczorajszej produkcji kokosowo-migdałowych trufli. :)

      Usuń
  8. po takim świątecznym rozprężeniu chyba najtrudniej jest właśnie wrócić do dawnego trybu życia. sama mam z tym ogromny problem. ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. a owsianka wygląda idealnie. Takie mogę jeść codziennie :)

    OdpowiedzUsuń