piątek, 30 listopada 2012

_84


Całonocna czekoladowo-orzechowa owsianka z chia, mlekiem migdałowym i jogurtem greckim
podana z mrożonym bananem, pigwą i posiekanymi nerkowcami, zielona herbata z pigwą
Chocolate peanut butter chia overnight oats with almond milk and greek yoghurt
 topped with frozen banana, quince and chopped cashewnuts, green tea with quince

12 komentarzy:

  1. Mi jakoś nocne nie smakują. Zjadam trochę i podgrzewam. Śnaidanko musi być cieplutkie!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę na ciepło, ale Twoja wygląda calkiem apetycznie :) Na pewno była smaczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także wolę na ciepło. Jednak czasami rano muszę od razu biec na uczelnię, więc miło gdy w lodówce czeka już gotowe śniadanie. :) I dla przełamania polecam te z chia, są o niebo lepsze! :)

      Usuń
  3. A ja zdecydowanie bardziej preferuję nocne owsianki. ;) Te słoiczkowe, niegotowane. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham twoje śniadania ,a szczególnie tą owsiankę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. takie szybkie śniadanie;) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekolada+orzechy=jestem w niebie. < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda pysznie, ale wolę te na ciepło :P
    Mam w domu takie same pudełeczka jak twoje :P

    OdpowiedzUsuń
  8. pyyyyyycha! *.* nigdy nie jadłam pigwy, jakoś się boję kupić. smaczna?
    www.marilyn-rk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi smakuje, jest jak taka lekko kwaskowata gruszka. :) Lubię ją wkrojoną do herbaty albo podduszoną z miodem np. jako dodatek do wszelkich owsianek. :)

      Usuń
  9. uwielbiam taką całonocną! kremowa z przepysznymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń