środa, 28 listopada 2012

_82

Bananowo-orzechowe gryczane ciastko podane z bananem, kiwi, płatkami kokosowymi i masłem orzechowym
Buckwheat banana-peanut butter cake topped with banana, kiwi fruit, coconut flakes and peanut butter


II śniadanie: Smoothie (mrożony banan, ananas, szpinak, sok z jednej pomarańczy),
 słupki marchewki z masłem słonecznikowym

Obiad: Makaron durum z pesto, awokado, wędzoną makrelą z papryką, pomidorami i rukolą

Podwieczorek: Czekoladowy budyń chia z jagodami goji, jabłko
 
Kolacja: Dwa tosty z pełnoziarnistego chleba orkiszowego z rukolą, kozim serem i pesto/ ricottą i awokado,
pomidorki koktajlowe z rukolą i pesto



11 komentarzy:

  1. Kolejne ciastko, które na pewno zachwyciłoby moje kubki smakowe. :) Ultra zdrowo i smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycasz mnie tymi ciastkami, są po prostu cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sobie wyobrażam ten boski smak. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak robisz te ciastka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wariacja różnych składników. :D Przeważnie pod każdym ciastkiem w komentarzach podaję przepis. Teraz podlinkowałam w opisie śniadania. :)

      Usuń
  5. jaki świetny pomysł!:) oddawaj;D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak tak można ! dodawac takie pysznośći ez przepisu ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja też poproszę przepis! :) wygląda wspaniale i ciekawie!

      Usuń
    2. Już się poprawiłam, przepis podany z opisie śniadania. :D

      Usuń
  7. twoje ciastka rządzą! a wszystkie posiłki wyglądają pysznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. te twoje śniadaniowe ciacho jest genialne ! <3
    budyń - pycha *.*

    OdpowiedzUsuń