środa, 14 listopada 2012

_68

"Brownie batter" (fasola, banan, płatki owsiane, masło orzechowe, sproszkowane surowe kakao)
podane z bananem i masłem orzechowym, pomarańcza
Brownie batter topped with banana and peanut butter, orange

i n s p i r a c j a


II śniadanie: Smoothie - różowy grejpfrut, jagody, mrożony banan, mleczko kokosowe, jogurt grecki z płatkami kokosowymi
(Smoothie - pink grapefruit, blueberries, frozen banana, coconut milk, greek yoghurt topped with coconut flakes)

Obiad: Makaron durum z pieczonym łososiem, mascarpone, rukolą i prażonymi orzechami piniowymi
(Durum pasta with baked salmon, mascarpone, rucola and roasted pine nuts)

Przekąska przy projekcie: Gotowana na mleku z masłem brukselka podana z masłem słonecznikowym
(Brussels cooked in milk with butter topped with sunflower seeds butter)

Kolacja na uczelni: Sałatka - rukola, ryż dziki, wędzony pstrąg, zielona papryka z dressingiem
z oleju arachidowego, sosu sojowego i ziół; marchewka
(Salad - rucola, wild rice, smoked trout, green pepper with peanut oil, soy sauce, herbs dressing; carrot)


6 komentarzy:

  1. Cudowna gra smaków. :) Czekam na jadłospis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiksowałaś fasolę z bananem i resztą składników, czy jakoś inaczej to zrobiłaś? Pytam, bo teraz czuję, że muszę spróbować takiej kombinacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Zblendowałam wszystkie składniki wieczorem, prócz tych wymienionych chlusnęłam także trochę mleka migdałowego, rano tylko wyciągnęłam z lodówki i miałam gotowe śniadanie. :) Ku mojemu zaskoczeniu wyszła gęsta, ciągnąca masa o smaku czekoladowego ciasteczka. :)

      Usuń
  3. widzę że nie tylko twoje śniadania są tak świetne i kreatywne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ah gdybyś tylko tak mogła mi posyłać te twoje posiłki ,sa mega smaczne ! ;*

    OdpowiedzUsuń