środa, 7 listopada 2012

_61

Kasza gryczana zapiekana z mascarpone, cebulką, pistacjami oraz fistaszkami, buraczki
Buckwheat groats baked with mascarpone, onion, pistachios and peanuts, beetroot salad

II: Serek wiejski z suszonymi śliwkami, masłem z orzechów brazylijskich, makiem, sproszkowanym surowym kakao i miodem; gruszka
(Cottage cheese with dried plums, Brazil nuts butter, poppy seed, raw cacao and honey; pear)
 
(Lasagne with smoked mackerel and mozzarella) 
 
 Przekąski: Jabłko, suszone daktyle
(Apple, dried dates)
 
 Na uczelni: Domowa kukurydziana tortilla z wędzoną makrelą, rukolą, kukurydzą, pomidarkami koktajlowymi i ajvarem
(Homemade corn tortilla with smoked mackerel, rucola, corn, cocktail tomatoes and ajvar)


10 komentarzy:

  1. coraz bardziej Twoje śniadania mnie zaskakują;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ciekawe połączenie! Twoje kompozycje bardzo mnie ciekawią. Chętnie bym się do Ciebie wprosiła o poranku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, kolejny wyjątkowy i pyszny pomysł. z chęcią wykradłabym wszystko z tego talerza. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super super:D chociaż ja osobiście nie wyobrażam sobie zjeść takiego śniadania, ale to kwestia smaku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zaskakujesz mnie coraz bardziej :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna gra smaków. :) Buraczki na śniadanie to dla mnie całkowita nowość!

    OdpowiedzUsuń
  7. to się nazywa jadłospis idealny! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. te twoje jadłospisy ,ah są takie smaczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Excellent blog here! Additionally your website loads up fast!
    What host are you the use of? Can I get your associate
    hyperlink on your host? I wish my web site loaded
    up as quickly as yours lol
    Also visit my weblog :: Cooking Roast Beef

    OdpowiedzUsuń