czwartek, 25 października 2012

_48


 
Peanut butter swirl brownies

9 komentarzy:

  1. O, masz dziś 22-gie urodziny? :) Wszystkiego dobrego, aby siła na tworzenie nowych słodkości nigdy Cię nie opuściła :)
    Bo z tego co widzę, to dzisiejsze śniadanie wyszło Ci oszałamiające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :)) Miało być na wieczór dla gości, ale jakoś tak się stało, że pochłonęłyśmy już większość rano z koleżanką. :)

      Usuń
  2. Również życzę wszystkiego najlepszego i spełnienia wszelkich marzeń, również tych blogowo-kulinarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sto lat! :) genialne ciacho! muszę zrobić brownie!

    OdpowiedzUsuń
  4. O maaatko, co za cudo! Ty to potrafisz sobie dogodzić o poranku czymś smakowitym :)
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam gościom, ale faktycznie bardziej dogodziłam sobie rano. Ciasto tak pachniało, że zamiast zjeść normalne śniadanie zabrałam się za degustację. :D Na szczęście przygotowałam jeszcze parę innych rzeczy, także mam nadzieję że goście głodni nie będą. :))

      Usuń
  5. To musiało być przepyszne !
    Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ciasto musi smakować genialnie *.*
    Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego dobrego ;**
    tak zaczynać dzień -pychotka !

    OdpowiedzUsuń